Monday 4 October 2010

HK trip Sep 2010 (2)

九月十二日, 即我生日前一日, 上晝去完金鐘買嘢食嘢後, 下晝就返屋企樓下會所唱k當慶祝我生日.
唱k前姨甥女和姨甥仔响兒童房內擺pose影相.




好耐冇唱k了, 發覺新歌都唔識唱.  不過全家一齊唱k, 都幾好玩.  之後蛋糕師傳細佬就送來我的生日蛋糕, 好正的朱古力蛋糕, 中間有金莎醬朱古力夾心. 




可以和香港屋企人一齊慶祝生日好開心.


夜晚就食生日飯和提前做中秋節, 最高興就係爸爸親自下廚.  自從爸爸生病以來, 我哋都好耐無食過他煮的食物, 所以大家都食得好開心.  爸爸煮嘢係勁好食的, 以前過年過節, 成枱餸都係佢煮的, 媽媽只做帮廚.

最最最好味就係呢碟蒸白鱔, 呢邊食唔到架.  爸爸啲調味一流, 蒸得啱啱好, 啲肉又滑又鮮甜, 依家諗起都想再食.


炒花甲, 啲花甲好甜.


唔少得白灼蝦


外買"鹽焗雞", 似貴妃雞多啲.


燒肉, yummy!


節瓜鯊魚群(?)豬肉湯



有靚餸當然要有美酒啦.


飯後有我從英國帶回來的手信, Hotel Chocolat 的 fudge 和酒心提子朱古力.  呢隻酒心朱古力好正, 酒味勁濃, 有機會去英國記得要買, 我的同事個個去呢間舖頭到大量入貨.








6 comments:

  1. (Empty)
    [版主回覆10/04/2010 20:07:00]係咪碟白鱔呢?

    ReplyDelete
  2. 哈哈..你唔駛蒙面....我係某某個BLOG到見過你...你爸爸好靚仔...你個樣同面型有D似佢..你隻眼水汪汪就似你媽咪...新年再返來香港啦
    [版主回覆10/05/2010 10:18:00]哈哈, 我响自己blog慣咗做幪面人既.   爸爸後生時仲靚仔呀, 我中學同學第一次上我屋企以為佢係我大佬.  我諗我個樣係佢爸爸媽媽既混合體.  乜我對眼水汪汪咩? 我唔覺喎.  唔駛等新年啦, 十二月尾就會帶埋囝囝返去.

    ReplyDelete
  3. 好幸福呀!
    [版主回覆10/05/2010 10:18:00]係呀, 可以同爸爸媽媽一齊慶祝生日真係好開心.

    ReplyDelete
  4. So glad for you. Can celebrate your birthday with your family!
    I love the 白鱔! Mouth watering.
    [版主回覆10/06/2010 19:33:00]和屋企人一齊慶祝感覺好幸福. 

    ReplyDelete
  5. 嘩, d野食睇到流口水!!!
    [版主回覆10/06/2010 19:34:00]我家陣睇返都流口水呀!

    ReplyDelete
  6. 我都食過呀,酒味勁濃,第一次食時接受唔到呀...
    [版主回覆10/08/2010 09:48:00]我平時唔食舌古力, 但酒心就例外, 酒味愈濃愈啱我. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...