Friday 8 October 2010

公司週年晚宴 (加相)

上星期五是我公司的週年晚宴, 主題是上海之夜, 在Harbourfront Centre 的一間酒樓舉行.

泊好車後, 就見到日落, 好靚.


會場佈置好懷舊feel.



坐低第一時間睇菜牌, 相信budget 有限, 連湯都無.


頭兩味.



食物水準有幾高, 睇相都知, 所以之後上的我都費事影.

食物差但娛興節目搭夠, 個司儀好風趣好識攪氣氛, 我幾孚笑足一晚.

還有中樂表演.


魔幻傘舞, 個女仔好厲害, 邊跳邊變一把把遮出來, 有大有細.


仲有魔術師逐圍表演魔術.


為了配合主題, 我都著了旗袍.  著旗袍始終要紮起頭髪先似樣, 所以就DIY咗個side bun嘞.  啲綠色頭飾是以前結婚時我細妹買給我的, 因為我本來選了綠色的晚禮服, 但最後換了紅色, 所以呢對頭飾最尾都冇用過, 終於十年後俾我用到, 咁啱顏色同件旗袍好襯.


Organizer還找來一部三輪車, 好開心有得坐.  最近發現呢個freeware叫photoscape, 好好玩, 可以做到好多特別效果, 咁就用來整張懷舊相啦.


咁多人話要睇全身, 就加張我俾人整蠱唱歌時大會攝影師影的相, 臨時俾人叫起身, 冇機會拉好條裙.  呢張真係唯一一張算係全身相架啦.





6 comments:

  1.  nice
    [版主回覆10/09/2010 14:44:00]certainly not the food

    ReplyDelete
  2. 點解唔影全身呀? 我想睇呀..不過最尾張相都比我見到你身材好好呀,我都好鐘意旗袍,不過永遠冇我份架,我太short..
    [版主回覆10/09/2010 14:48:00]同枱的都係男同事, 唔好意思叫佢哋帮我影全身相嘛.  其實我真人你都見過啦.  我同你差唔多高之嘛, 旗袍唔一定高先著得既, 最緊要啱身啫.

    ReplyDelete
  3. 係囉...你身材真係好好呀~~  呢D高叉旗袍真係好難著得靚...我試過,著到好似"支客"咁款...自己睇到都笑到肚痛呀!!!
     
    同埋你自己set果個頭髮好靚呀!!!我就無呢D天份...次次搞個頭都係搞得好樣衰...最後都係放棄,拆鬼返哂落黎架咋...
    [版主回覆10/10/2010 20:35:00]我諗係好睇件旗袍既款同料, 我都有件响北京買好平既, 著起真係成個支客咁. 
    個頭髪我都諗咗好耐先決定咁整架, 之前幾晚練過幾次先整到咋.

    ReplyDelete
  4. I am talking about YOU and your look ah
    [版主回覆10/10/2010 20:31:00]Hee hee thanks! 

    ReplyDelete
  5. 點解唔影全身呀? 雖然朦朦朧朧, 隱隱約約, 可以睇到您身材好好!
    BTW 我公司D&D係十二月. 而家好期待呀, 公司D同事好擁約架, 可能大多數年輕人, 好多著 COSPLAY 個個SUPERMAN, PIRATE. 幾好玩架!
    [版主回覆10/11/2010 18:27:00]哎吔你哋個個都話要睇全身, 好啦, 响公司網上挖張勉強算全身的相加上去. 
    我公司啲人冇咁好玩, 我旁邊啲都係著smart casual 咋.

    ReplyDelete
  6. 穿起旗袍,身材咁fit, 真係睇唔出你係兩個小朋友既妈咪!
    [版主回覆10/18/2010 14:01:00]多謝你呀, 其實件旗袍唔係太貼身, 所以睇唔到啲贅肉啫.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...