Monday 18 October 2010

Daddy 返嚟喇

Daddy噚晚終於返嚟喇!

禮物人人有份. 

我的手袋和杯麵.  我冇叫佢買杯麵架, 不過我話過日本啲杯麵好食過呢邊賣既, 佢行過見到就買俾我囉, 真抵錫.


大仔有迷你遙控火車, 幾鬼開心.



細佬就有個比較暴力的玩具, 不過又幾好玩.


Daddy食咗一個星期外面嘢(雖然係好正既日本菜), 煲了粉葛紅蘿蔔赤小豆排骨湯嚟慰勞佢.  順便碗湯可以滋潤吓佢喉嚨, 可以大聲啲鬧兩隻反斗星.  兩隻馬騮無王管咗一個星期, 噚晚終於乖乖聽話, 所以碗湯好緊要架. 



7 comments:

  1. 大佬幾大呀?細佬又幾大呀?比你提醒左..我都好耐冇煲粉葛湯啦..好想煲tim...
    [版主回覆10/18/2010 13:44:00]大佬十一月就六歲, 細佬下年二月三歲.  煲啦, 粉葛湯好有益架, 去骨火喎(其實我都唔知乜叫骨火 )

    ReplyDelete
  2.  妳好好蝦噢 !  Show us your new bag
    [版主回覆10/18/2010 14:47:00]佢兩個好蝦我架, 我叫十聲都唔郁, daddy叫一聲就攪掂.
    下次出嚟先俾你哋睇啦, 我好錫住佢荷包, 揀個平平哋既.

    ReplyDelete
  3. 個迷你遙控火車好吸引吖!
    [版主回覆10/18/2010 17:40:00]啲日本迷你遙控車係幾好玩, 上次daddy仲買過架迷你遙控飛機, 囝囝太細唔識玩, 佢自己玩得幾開心.

    ReplyDelete
  4. Daddy 真係一個好爸爸, 好老公喎! 抵你鍚鍚佢, 煲番靚湯比佢飲!
    我好耐無飲呢個湯!
    [版主回覆10/19/2010 20:21:00]佢平時做嘢好忙, 要我睇住頭家, 當然要對我好啲啦. 

    ReplyDelete
  5. 粉葛紅蘿蔔赤小豆排骨湯原來對throat好既,
    學到野勒 … 呢排 V 少成日沙哂聲咁 , 等佢返黎我又要煲呢個湯俾佢飲 ~
    [版主回覆10/19/2010 20:23:00]我淨係知呢個湯去骨火咋, 對喉嚨好唔好我真係唔知架, 但V少呢排出國食外面嘢多, 飲佢都啱既.

    ReplyDelete
  6. 哈哈!我去親日本都會買呢個牌子既手袋同杯麵。 個杯麵係唔同D, 好食D.  你老公真鍚你!
    [版主回覆10/19/2010 20:24:00]我都係呀, 我上次三月去日本時都自己買咗個, 今次daddy送就更好啦. 
    咁我抵鍚嘛. 

    ReplyDelete
  7. 噢!地利 Oh!tria26 October 2010 at 06:23

    日本呢個品牌d杯麵係唔同d架.
    [版主回覆10/26/2010 11:20:00]係呀, 好味架, 其實我覺得就算呢個牌子香港製既都比呢邊出既好食.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...