Saturday 3 November 2012

病假整包包

整個星期才出了一篇blog, 全因生病了。

可能因為在馬來西亞合唱營時節目太緊湊,太累了,所以星期一晚開始發燒。

很奇怪就只是發燒和很輕微的喉嚨痛,沒傷風沒咳嗽,但卻反反覆覆,一天好一天又不舒服,今天還是頭痛和整身酸痛,但藥都吃完了,也不知道是什麽問題,希望快點完全好了。

星期二請了一天病假在家休息,但那天其實還算精神,所以就和囝囝們一起做點麵包。

細佬學着把麵糰滾圓,還似模似樣的。






右邊的就是細佬的作品,我當然要做一點善後功夫啦。



這就是當日的成品, 三個蒜蓉包,都是囝囝們的,其他的南瓜籽麥片包和poppy seeds包都是我的,因為家裏沒人要吃這種雀仔包。




6 comments:

  1. if you have soar throat, baked bread may not be the best food for you. Hope you feel better soon!
    [版主回覆11/05/2012 10:18:30]多謝關心, 好番好多啦. 啲包包係做嚟早餐食的, 唔係即焗即食, 應該OK既.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria4 November 2012 at 03:04

    雀仔包我都唔食架.
    [版主回覆11/05/2012 10:19:16]男人都係鐘意多啲味既嘢, 我就鐘意清清哋, 雀仔包就啱晒我.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科5 November 2012 at 15:01

    唔舒服應該休息多d~唔應該搓包呢~!
    [版主回覆11/06/2012 17:38:02]唔瞓得咁多嘛, 驚夜晚瞓唔到呀, 咪整下包包囉.

    ReplyDelete
  4. 自己做的會覺得特別好食。
    [版主回覆11/06/2012 17:37:29]係呀, 細佬第二日大啖大啖咁食晒一大個蒜蓉包呀.

    ReplyDelete
  5. Luyi, 小心身體呀,再見唔舒服就再睇多次醫生喇。 發燒,喉嚨痛,係流感病徽之一,小心為妙!
    我鍾意學整包食,而家淨係識整意大利香草包咋!
    [版主回覆11/06/2012 17:36:55]多謝關心, 食咗中藥後好番好多啦. 其實咩包都係差唔多做法啫, 你識一樣就會整到第二樣.

    ReplyDelete
  6. 喉嚨痛一定要吃藥啊, 流感呢~~~take care!
    弟弟手仔咁細係好難滾圓咁大個麵糰呢...
    唔錯啦!
    [版主回覆11/06/2012 17:35:40]多謝關心, 食緊中藥, 好番好多啦. 舊麵糰真係大過細佬隻手仔架, 所以我都覺得佢做得好好架啦.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...