Monday 11 October 2010

酵素 (士多啤梨, 提子)

有人話整酵素會上癮, 似乎係真既.

自從第一樽薑酵素後, 到蘋果梨, 之後蘋果梨紅蘿蔔, 到下面的士多啤梨提子.




今日啱啱收成, 隔出來的提子仍然很甜, 我拾不得打爛佢, 索性一粒粒咁食.




呢樽酵素我仍未試, 不過姐姐話好甜好味.

其實上癮既係姐姐, 唔係我, 只有最初兩樽係我整的, 其他都係姐姐整. 

而且幾孚全部的收成都是姐姐飲, 因為第一樽收成以來我就病咁耐, 唔敢亂飲.

我亦懷疑我唔受得酵素, 每次飲完就好似又喉嚨痛.  本來已經冇再喉嚨痛, 但今日下晝試飲咗啲蘋果梨紅蘿蔔同食咗上面嗰樽的兩粒提子, 幾分鐘內就又喉嚨痛. 

但姐姐連啲薑酵素都飲晒都冇事喎, 係咪唔關酵素事呢?

呢樽酵素咁大樽, 我決定聽晚送少少去俾奶奶試吓, 希望飲咗對佢有帮助, 又唔會好似我咁有"副作用"啦.

5 comments:

  1.  姐姐benefits most....
    [版主回覆10/11/2010 16:07:00]我家姐姐好識飲識食架, 又鐘意整吓呢樣嗰樣, 有人帮我玩吓新意思都幾好. 

    ReplyDelete
  2. 我腍唔會既..AN飲菠蘿酵素就狂咳,其他都OK,你飲完唔覺好痾得咩?腸胃好啲,我就胃口好啲..你唔好放棄呀..慢慢再試下邊款岩你啦.
    [版主回覆10/11/2010 16:10:00]我唔會咁易放棄既, 我會試吓溝啲水嚟飲, 或者會好啲.  我都係飲過幾次, 所以唔知有冇效.  但其實我平時都好痾得吓, 又為食, 所以未必感覺到有效.

    ReplyDelete
  3. 有咩野功效?
    [版主回覆10/12/2010 10:50:00]其實我真係唔多清楚, 人整我整咋.  好似話有好多唔同功效, 睇用咩材料, 可以抗癌, 帮助消化, 減肥, 增加食慾... 總之係對身體好囉, 而且真係幾好飲又易整, 不妨試吓.

    ReplyDelete
  4. 你都覺得巧合哩 ! 我做的菠蘿酵素太濃菠蘿味, 自己不太喜歡, 而且那種甜, 像引起啖哩 ..... 3 種之中, 奇異果完最舒服, 因為味道清清地, 你都試下做些清淡味道的試試啦 !
    [版主回覆10/12/2010 11:59:00]so far 最好飲係士多啤梨提子, 飲完覺得幾舒服.

    ReplyDelete
  5. 我樽提子今晚都可以飲勒...好期待...下次我一定要整士多啤梨...一定勁香呀!!!!
    [版主回覆10/12/2010 17:05:00]我諗就算淨提子都會好好味.  你有冇切開啲提子呢 ?  我啲原粒就咁食都好好味呢.  

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...