Tuesday 6 November 2012

清淡的晚餐 - 魚湯浸勝瓜, 洋蔥豬扒

星期日姐姐放假, 所以晚餐一定要自己煮.

本來Daddy說我不舒服就要煮, 到外頭吃就好了.  但午餐已經在外吃, 晚餐還是自家煮比較好, 最多煮簡單一點.

之前見網友煮了魚湯浸勝瓜木耳, 好吸引.  所以買來三條小魚淆了魚湯依樣畫葫蘆, 煮成這很清淡但很鮮的一道菜.



奶白色的魚湯, 喝了胃也暖一點.



這邊買魚淆湯是挺重本的, 因為不像香港街市有一份份的便宜小魚賣.  這裏三條小的就花了幾乎S$4 (>HK$24), 所以就算淆完湯的魚肉沒什麽味道, 我也把魚撈出來盡量吃完它.



囝囝們怎能沒肉呢? 哥哥愛吃豬扒, 細佬愛吃洋蔥, 洋蔥豬扒就能滿足兩個的要求了. 

細佬那天午餐時吃過親子井, 念念不忘, 這餐要我煮日本米, 再把洋蔥和汁淋在飯上給他. 有肉, 有汁, 有洋蔥加日本米飯, 我以為就能蒙混過去, 細佬居然還記得要有蛋汁, 叮囑我下次一定要加雞蛋.  怎麽現在四歲的小孩都那麽會吃呢?



喜歡吃多點菜, 另外再用魚湯來烚西洋菜, 用魚湯來烚菜, 菜是特別軟一點的. 



其實菜式是其次, 能一家人圍在一起吃飯才是最温馨, 最開心的.



12 comments:

  1. 唔該媽媽啲蛋係runny㗎!😆😅
    [版主回覆11/08/2012 14:05:50]嘻嘻, 佢哋唔鐘意runny 既蛋架, 一係煎蛋(黃都要熟晒既)一係烚蛋.

    ReplyDelete
  2. 媽媽會煮,小孩自然咀刁
    [版主回覆11/08/2012 14:04:55]佢哋好奄尖.

    ReplyDelete
  3. 會吃便會識煮, 第時佢一定會煮呀。
    [版主回覆11/08/2012 14:04:33]希望啦, 識煮着數啲.

    ReplyDelete
  4. 冇錯...能夠一家人圍在一起吃飯真係最温馨不過㗎!
    [版主回覆11/08/2012 14:04:36]只要一家人一齊就會開心.

    ReplyDelete
  5. Pandora 香傭講法文7 November 2012 at 05:54

    long time no drink 魚湯
    [版主回覆11/08/2012 14:03:42]我諗喺外國好少會煮魚湯.

    ReplyDelete
  6. 我想我大仔,一定很好開心去你家吃,因為你仔仔口味和他一樣。現在啲小孩懂得選擇食品。
    [版主回覆11/08/2012 14:03:06]好, 有機會請你嚟作客.

    ReplyDelete
  7. 黃師奶廚藝小百科7 November 2012 at 13:57

    因為有個叻媽媽~個仔咪咁識食囉~!
    [版主回覆11/08/2012 14:02:49]邊係吖, 佢哋奄尖啫.

    ReplyDelete
  8. 不太貴了, 現在香港d野貴到嚇屎人~
    [版主回覆11/08/2012 14:02:34]我仲以為香港買平啲添.

    ReplyDelete
  9. Luca媽@Azerbaijan7 November 2012 at 15:50

    依家四歲的孩子不單識食,仲已經識好多嘢
    Luca都好鐘意食日本嘢,海草,壽司,冷面,通通都愛!
    [版主回覆11/08/2012 14:02:06]依家啲細路真唔簡單, 細細個就乜都識. 我兩個囝囝都鐘意食日本嘢.

    ReplyDelete
  10. 魚湯浸勝瓜,賣飛弗。
    [版主回覆11/08/2012 14:01:12]我都係第一次煮咋.

    ReplyDelete
  11. 係架,簡簡單單好過出街食
    [版主回覆11/08/2012 14:01:00]自己煮健康啲.

    ReplyDelete
  12. 哥哥細佬都好識食呢!!! SGD 4 / 3 條魚仔都貴少少喎....不過魚湯可以飲又可以煮野都OKAY呀...
    [版主回覆11/12/2012 16:52:23]呢排雨季啲魚好貴呀, 貴到我唔拾得買呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...