Friday 22 October 2010

金蒜蒸帶子, 雞絲粉皮

兩個星期六前在街市見到帶子, 雖然細細粒, 但貪平就買了半公斤.

本來我以為唔可以自己揀, 就對魚販話要半公斤.  原來可以自己揀, 咁我自己落手揀, 揀完一稱, 居然不多不少剛好500g, 魚販都讚我準. 

簡簡單單用金蒜蒸.


蒜蓉先用油爆香成金蒜, 記得用慢火.  油和蒜盛起, 下鹽調味.  切記要待金蒜和油放涼後才加在帶子上, 如果唔係啲帶子會變枚.  跟住大火蒸幾分鐘就攪掂.  我懶, 連葱都費事切, 所以賣相麻麻.  啲帶子雖然細細粒又平, 但都幾鮮甜.  如果加埋豆豉和辣椒會更好味.  咁多隻帶子, 才兩蚊, 係咪好抵呢?

同一晚又整了涼拌雞絲, 因為Daddy和囝囝都話上次佢哋食得少唔夠喉.


呢碟超樣衰, 因為原本啲粉皮係要放响帶子底一齊蒸, 但啲粉皮浸完後又好似幾淋吓, 怕再蒸會變糊, 就索性變成雞絲粉皮.  但雞絲己經擺好喺青瓜面, 冇理由逐條拎番出嚟架, 咪將粉皮放上面算囉, 橫掂都係自己食啫. 

其實我從未真正食過粉皮, 所以唔知真正係點.  我啲粉皮係响裕華買的, 上面好似寫住綠豆粉皮, 只需用熱水浸軟就食得, 唔駛煮.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...