Wednesday 27 October 2010

semi-complete flour

九月時在Carrefour見到有bread flour 做特價, 個牌寫"Bread Flour", 係有機麵粉, 1kg只賣S$1.50.

嘩, 平過平時普通麵粉成倍, 師奶的我當然要買啦, 即時放三包在籃裏.

好彩諗諗吓check吓expiry date, 原來十一月中到期, 怪不得做特價啦.  三包一定用唔晒, 買一包試吓先.  撿到便宜貨, 滿心歡喜地回家去.


第二日整麵包, 一倒出嚟, 點解好似wholemeal咁既.  再望吓包裝上面, 法文, 一個字都唔識, 後面有張細細張既sticker, 上面寫住"semi-complete flour", 裏面有rye flour, oat, wheat germ... 唉, 貪平啦, 買嘢唔睇清楚.

啲粉望落好粗吓, 唯有和普通高粉混合用. 



出嚟面包口感比較粗糙, 麵包面唔似平時啲咁平滑.  黑色粒粒係poppy seeds.


兩個囝囝最鐘意擺pose用我啲包包影相.


整包時呢隻粉只可以用上三分一總粉份量, 另外三分二要加普通白高筋粉.  試過一半一半, 結果啲包粗都我都唔想食.

唔知原價幾錢呢?  不過我諗我唔會再買, 我寧願自己加小麦胚芽好過.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...