Tuesday 28 January 2014

DIY makeup brush roll 自製化妝掃套

繼紙巾盒套成功後, 再接再厲做了一個化妝掃套.

其實我的Sigma travel set已有一個筆筒形的化妝掃套, 夠實淨也方便携帶.  但那個筆筒是短形的, 長點的掃就放不下.  偏偏我常用的real techniques blush brush又太長, 想帶它出門就有點難度, 所以決定用布來做一個輕便的化妝掃套.

布是從這邊Daiso 買的, 花款選擇有限, 但這個算是實驗性質, 以後買到更漂亮才再做一個吧.




套的上方加了一片可掀起的flap, 保護掃頭也可防止化妝掃跌出. 這片flap中間加了一片"蹼"(不知道正確名稱, 白色專門用在領口上的那種, 讓它比較挺身. 那一小片"蹼"不容易買到呢, 我去的那間店只有一個老婆婆看店, 只講福建話, 雞同鴨講一番才買到.


卷起來就是這樣子.  沒特別買絲帶, 這條是以前從舊衣物剪下來的.


來個近鏡, 中間加了夾棉, 上面也壓了菱形花的.



後註:
寫這篇時, 很疑惑應該是"再接再厲"還是"再接再勵", 為免寫錯字, 上網查清楚, 原來"再接再厲"才是正確的.


26 comments:

  1. 靚呀!!! 你令我好想買本書返來學手芸呀!!! 可惜我釘褸都未識... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀!連紐都未識釘就真係要學下,老公件衫甩咗粒紐都可以幫佢釘番嘛。YouTube都好多縫紉教學,可以去睇睇。

      Delete
  2. very nice~ from Tammy

    ReplyDelete
  3. 上過家政堂係零啥唔同嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你以前冇家政堂嗎?我中學時最鐘意既科目就係家政課呀。

      Delete
  4. 做得好靚呀!!還做了壓縫,真不簡單!每天打開很有滿足感呢!!布布的花式都不錯呀!!原來在sg買手作材料不容易??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈原來叫壓縫呀,我都唔知乜打乜,亂咁整架咋。呢邊買料都幾難,好多時我都唔知去邊買,而且又唔知啲材料名稱係乜。

      Delete
  5. 花花布靚呀. 再接再厲, 尋根究底, 叻.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但係唔係我心目中想要嗰款囉。唔識就要去查囉,唔好寫錯字,教壞人嘛。

      Delete
  6. Replies
    1. 我係分開好多日整架,一日車少少。

      Delete
  7. Replies
    1. 拎出街用會好有滿足感,而且獨一無二呀。

      Delete
  8. 要返工照顧家庭要煮仲有時間縫寶寶,超強呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 再忙都要抽啲時間俾自己去做啲世藝既。其實我都係用咗好多日先整完架,無可能有時間坐定定一次過整晒囉。

      Delete
  9. Replies
    1. 多謝你, 不過塊布啲花唔係我心目中想買嗰款.

      Delete
  10. Replies
    1. 布做既比膠做啲輕好多, 拎出門行李都輕啲.

      Delete
  11. 讚~!呢個用起上黎好方便~又靚靚~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會帶出門既化妝掃都可以全部放晒入去, 好方便.

      Delete
  12. 美觀又實用! 真是巧奪天工!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩你太過奬啦,手工仍然係好初級。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...