Monday 10 February 2014

初三小組聚餐

初三踫巧是星期日, 大清早起來到教會去. 囝囝們最開心了, 因為收到好多利是, 當然我也派了不少啦.

那天晚上生命小組來我家聚餐, 今次由我一個人負責, 因為其他人要去團拜.另外兩個姐妹本來也會帶食物來, 但臨時有幾個組員病了不能來, 我看人不算多, 我預備的應該夠吃了, 所以叫她們不用帶來了.

十一個大人五個小孩, 吃完午餐後開始慢慢的準備, 很輕鬆的就攪定晚餐了.

沒買現成的魚生, 只是自己簡單的刨些紅蘿蔔絲和青瓜絲, 加上煙三文魚, 配上自製的油醋蜜糖芥末汁就是健康版的撈魚生了. 



大夥人圍在一起撈魚生, 好玩又熱鬧.  其實有主的祝福就夠了, 撈魚生並非討意頭, 純粹是好玩攪氣氛而已. 哥哥最愛吃三文魚, 人家在撈魚生, 他卻在專注揀三文魚片.


雞脾菇扒菠菜, 遠看可以騙人是鮑魚啊.


前一晚煮的醉雞, 今次用了雞脾,自己起肉卷起來蒸, 沒骨的食起來很方便, 這是那晚最愛歡迎的.


煎蘿蔔糕, 芋頭糕.  太好了, 有他們幫我消滅雪櫃裏的糕.

雜菜炒帶子, 顏色夠好看了吧.
滷水牛腱, 滷了四條, 只吃了兩條.
紅燒元蹄, 皮QQ的, 連中間的骨頭都被啃得乾乾淨淨.

團年飯時煮的大鍋南乳蓮藕炆豬手, 翻熱即可.  團年飯時只拿很少出來撐場, 鍋裏的完全沒踫過, 所以絶對乾淨衛生的. 這張相是團年飯時影的, 這晚吃的是很大鍋的.


吃完飯後繼續圍着飯桌食過年零食, 邊聊邊食, 開開心心的又一個晚上了. 我的新年煮食就告一段落了. 

22 comments:

  1. 好叻呀你,一人煮出咁多味好餸

    ReplyDelete
  2. 初三新年煮食就告一段落了??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 煮咗咁多餐夠啦, 要回歸平淡了.

      Delete
  3. 嘩!哥哥靜靜雞夾三文魚食都俾媽咪影左落嚟!他的樣子真的很專注呢!
    味味餸都很吸引呀!你真係好叻!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係睇番啲相時先發覺, 撈完後佢拎咗成碟三文魚呀, 攪到大人得番菜食咋.

      Delete
  4. 勁勁,一個人做咁多嘢

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 我比較內向, 唔係好識同人相處, 食物就係我同人溝通既渠道.

      Delete
  6. 嘩!! 睇到呆左... 一個人煮咁多樣!!
    豬手好靚!! 好耐未食過豬手喇... ^_^
    伙個醉雞卷, 會唔會PO食譜呀?? 好靚呀, 好想學!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為大部份炆既, 返到屋企即刻炆, 差唔多開飯時間先煮菜同炒, 所以唔算難. 個醉雞卷其實都係普通醉雞方法, 分別只係將啲雞去骨卷起先蒸. 我揾日再整, 影低步驟再PO.

      Delete
  7. 好多好餸, 我都整左撈生呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家撈生已經唔止星馬地區撈了.

      Delete
  8. 呢啲餸好唔簡單,元蹄難整嗎?醉雞卷好吸引。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個元蹄唔係正宗做法, 無炸過亦唔駛炒冰糖, 好似普通炆肉咁, 先出水, 之後爆香料頭再加水, 魚露, 糖等調味, 炆到剛諗仍有彈成即可. 有機會再PO個做法.

      Delete
  9. Replies
    1. 都幾滑, 但我都係鐘意食帶骨的.

      Delete
  10. 用雞脾肉來卷, 你呢碟醉雞,咪用咗好多隻雞脾?期待你的食譜。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...