Monday 6 January 2014

星期一晚餐精選 16 Dec 2013

昨晚半夜開始下雨, 到早上醒來還在下, 讓本來已經夠blue的星期一早上更提不起勁.

一月又是痛苦的一個月, 因為是一年一度的performance appraisal.  不知道是那個聰明人把appraisal form改了, 本來14頁變成22頁, 填自己那份都已經好像沒完沒了, 然後還要對手下作評估, 每份又要填幾十欄, 一共幾百個空格要填, 要填到幾時?  救命呀! 

這個月上班時間會是地獄般的過, 但我絶對不會把表格帶回家做的!

又到星期一晚餐精選了, 三個星期前煮的, 我真的超有效率.

前一天很懶, 不想煮, 就沒煮燜的菜.  只煮了可以放工後快手煮的魚香茄子和豬皮蘿蔔魚蛋.

茄子沒泡油, 只汆水, 健康點.  加了一點點XO醬, 惹味又好送飯. 


以前印尼姐姐由不吃牛變成不吃豬, 所以冰箱裏有一包用了一半的豬皮一直沒煮. 現在新姐姐是基督徒, 豬牛都能吃, 凍箱那包豬皮終於可以拿來用了. 新姐姐仍未熟悉我的煮菜習慣和方式, 叫她蘿蔔切滾刀狀, 她切成片.  我放工後就用紅蘿蔔來示範給她看, 所以多了幾塊紅蘿蔔在裏面.


這餐當然還有湯和青菜, 沒拍下, 也忘了是什麼湯了.

20 comments:

  1. 轉咗新姐姐~又要一段時間適應呢~

    ReplyDelete
  2. 加油呀,唸起呢啲公式文件就頭痛,又無乜意義,都係喺屋企整番兩味有意思得多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講得好啱, 又嘥時間又無意義. 我都好想喺屋企整兩味呀, 但未有咁好命呢.

      Delete
  3. 舊姐姐回鄉不繼約了嗎? 換姐姐真要一段適應期.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 舊姐姐幫我哋做咗六年啦, 之前都做咗好幾年, 依家揾夠要番去嘆世界喎. 新既仲有排教.

      Delete
  4. 新姐姐要時間適應,辛苦你了.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 家務事佢都無問題, 但煮嘢食就仲有排教.

      Delete
  5. 換新工人真係有排教

    ReplyDelete
    Replies
    1. 家務事佢都無問題, 但煮嘢食就仲有排教.

      Delete
  6. 中國人廚房要就住食豬同用酒唔方便呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 所以我唔揀回教徒的工人, 舊姐姐請佢時係信佛唔食牛, 後尾嫁個回教老公就變咗唔食豬, 好煩. 依家呢個乜都食, 方便好多.

      Delete
  7. Replies
    1. 新姐姐係唔好學的, 對煮食冇咩興趣, 所以好多時我都要自己煮囉.

      Delete
  8. 我煮茄子都不敢泡油, 先蒸後煮,有時索性清蒸就算了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 茄子係超吸油的, 雖然多油就會滑啲好味啲, 但都係都係清清哋健康啲嘞.

      Delete
  9. 文件唔係要越簡化越好嗎? E-performance appraisal咪好, 用multiple choice for rating. 至多整一欄評語就好。 你個聰明同事應打屁股!
    放工後都可煮魚香茄子和豬皮蘿蔔魚蛋, 真是佩服!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰個聰明人係我直\屬老闆呀, 想出聲都唔得啦. 逼到埋嚟就會煮到架啦.

      Delete
  10. 加油呀!
    新工人又要從頭教過.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...