Wednesday 30 March 2011

香檳排骨,炒印尼黃豆餅

今晚Daddy不回家食飯,我是放工回家姐姐告訴我才知道,蚩有此理! 

其實我一點都不生氣,晚餐更食得很開懷哩。

因為他不回家吃飯時,姐姐就會特別有推動力去煮。

平常不能煮的,她可以趁機煮。她可以煮辣的,煮有骨的餸菜。

今天晚餐她試新食譜,煮了香檳排骨。 排骨要用牛油煎香再加香檳和調味來炆。我不會這麽豪氣開香檳來煮,所以姐姐用了紹興酒來代替,一樣很香很好吃。


第二道菜是辣椒江魚仔炒印尼黃豆餅,夠辣夠香口,食得好過癮!  

印尼黃豆餅我之前介紹過,是很經濟但有營養的食材。這菜的做法以前寫過了,只是今次加了炸過的江魚仔。


第三道菜是簡單的蜆芥扒小棠菜,姐姐加了急凍蜆肉勾芡淋面。


放工回家有熱騰騰的晚餐等着我,感覺很幸福。 所以我常常為了有個能幹的姐姐來感恩哩。

今晚又辣又有排骨,如果Daddy在家,大概要清菜配白飯吃了。





10 comments:

  1. 香檳排骨..好高貴, 辣野啱晒, 不過黃豆餅, 真係想像唔到?
    [版主回覆03/31/2011 19:15:00]哈哈,我既係假香檳排骨,應該叫紹酒排骨。黃豆餅真係唔錯架,有益架。

    ReplyDelete
  2. 想像緊那味香檳排骨, 如果用香檳酒煮, 味道可能有點fruity。 我都想試試。
    [版主回覆03/31/2011 19:16:00]咁你試咗話我知啦,我呢邊酒貴呀,我買嚟飲好過嘞。

    ReplyDelete
  3. 有個幫得手又會煮既姐姐,真係好難得架!!!個香賓骨好吸引呀!黃豆餅我都好like架!!
    [版主回覆03/31/2011 19:17:00]真係好難得架,以後佢唔做我就慘囉,希望神到時為我安排個一樣咁好架啦。

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog31 March 2011 at 12:05

    有個好姐姐幫手真難得, 看來你們頗夾得來呢﹗看來她手勢也不錯。
    [版主回覆03/31/2011 19:18:00]我同佢口味夾亦好好傾架,好似朋友咁成日傾計。她學嘢好快,我煮一次佢就知道我要咩味道。

    ReplyDelete
  5. 我鍾意食黃豆餅, 又試下咁煮法先~
    [版主回覆03/31/2011 19:19:00]好惹味架,用嚟送粥會一流。噚晚食剩的啱啱翻熱食都仲係咁正。

    ReplyDelete
  6. 你的小朋友可以吃辣嗎? 我有些衝動想訓練呀囡食辣呀, 哈哈!
    [版主回覆03/31/2011 19:21:00]佢哋仲未食到,所以呢餐佢哋只係一肉一菜,不過大仔就試咗少少黃豆餅,話辣但都仲接受到。你囡囡三年班都可以開始俾佢試食少少既。

    ReplyDelete
  7. 好豐富呀, 有個咁識煮既 {工人姐姐} 真係好難得呀 
    [版主回覆03/31/2011 19:24:00]真係好難得架,以後佢唔做我就慘囉,希望神到時為我安排個一樣咁好架啦。

    ReplyDelete
  8. Pandos - 喺Krakow31 March 2011 at 22:11

    你個姐姐想唔想搬嚟德國...
    [版主回覆04/01/2011 09:20:00]佢話約滿唔做返鄉下呀!

    ReplyDelete
  9. 你個姐姐好叻呀,煮既菜好了得
    [版主回覆04/04/2011 09:05:00]因為佢同我一樣咁為食嘛, 為食既人通常都有興趣煮嘢食.

    ReplyDelete
  10. 噢!地利 Oh!tria2 April 2011 at 00:30

    Daddy不回家食飯> 你個姐姐等咗呢日好耐.
    [版主回覆04/04/2011 09:06:00]佢真係好興奮架, 即刻摷食譜書試新嘢.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...