Thursday 31 March 2011

餐肉包

不經不覺已經星期四了,今個星期過得特別快,可能因為工作上輕鬆所以時間感覺過得快點。

這星期一至三都有course和seminar,到今天才真正開工,再多一天就要週末, 太好了! 如果每個星期都這樣,該有多好!

回家途中想起這星期還沒post麵包哩, 這是星期日焗的午餐肉包。每個包裏面都包了一小塊午餐肉,剩了少許切碎放在上面。



每星期想做甚麼麵包給囝囝帶返學就很頭痛,有芝士有菜甚至蒽花的他都不食,椰絲也不食。

看我做餐肉包就知道我真的已經江郎才盡,因為平常我是不讓家人食午餐肉,又肥又不健康。

可是越不健康的,他們就越喜歡。星期一囝囝帶返學校食,回來時我問他好吃嗎, 他用四萬的笑容來告訴我:Very very nice! 

可是喜歡也沒用,又要幾個月才會再有午餐肉出現在我家了。

5 comments:

  1. TGIF ~~~~ 大小朋友都喜歡吃不健康的食物架, 包括我呀!
    [版主回覆04/04/2011 09:07:00]越唔健康既就越好食嘛!

    ReplyDelete
  2. 餐肉包, 正! 我又係好多個月無食午餐肉啦,!!! 不過唔知點解, 依家d午餐肉好似無以前咁好味?!
    [版主回覆04/04/2011 09:08:00]我又無注意好唔好食, 次次都係切碎炒飯, 唔多食得出味.

    ReplyDelete
  3. 你一家大細食野都咁咀勺既,真好頭痛喎,唔知煮咩..
    [版主回覆04/04/2011 09:09:00]咪係囉, 尤其係阿老爺最難服侍.

    ReplyDelete
  4. 整麵包有時都好頭痛下, 唔知整麥野款式.  好多時來來去去都係個幾款.
    [版主回覆04/04/2011 09:09:00]係囉, 你快啲試多啲新嘢等我抄啦.

    ReplyDelete
  5. 又真係越唔健康既野越好味架, 我係大人都忍唔住啦 
    [版主回覆04/04/2011 09:11:00]其他嘢我都唔忍得, 不過午餐好我就唔食都得, 因為真係超級肥又有防腐制.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...