Wednesday 9 March 2011

黨參淮杞桂圓烏雞湯 (附做法)

前陣前為了爸爸的事沒好好休息, 身體感覺好攰, 諗起係時候煲啲滋補湯水, 就煲了黨參淮杞桂圓烏雞湯. 

這湯裏的藥材都帶甜味, 所以煲出來的湯非常甜, 完全不用加鹽.

烏雞有滋陰作用, 好啱女人飲.  我媽咪話煲烏雞要連皮煲, 因為有豐富膠質可以養顏喎. 


材料: 烏雞, 黨參, 桂圓, 淮山, 杞子, 紅棗, 蜜棗, 薑片

做法:

1. 烏雞原隻(連皮)先汆水, 葯材洗淨.

2.  先煲滾水, 下藥材(杞子除外)和薑片, 待水再滾時才下烏雞, 大火煲十分鐘, 轉細火煲兩個鐘以上.

3. 收火前十分鐘才加入杞子.



藥材功效 (取自余仁生)
黨參
功能:補中益氣,健脾益肺
主治:用於脾肺虛弱,氣短心悸,食少便溏,虛喘咳嗽,內熱消渴

杞子

功能:滋補肝腎,益精明目
主治:用於虛勞精虧,腰膝酸痛,眩暈耳嗚,內熱消渴,血虛萎黃,目昏不明

淮山

功能:補脾養胃,生津益肺,補腎澀精
主治:用於脾虛食少,久瀉不止,肺虛喘咳,腎虛遺精,帶下,尿頻,虛熱消渴

桂圓

功能:補益心脾,養血安神
主治:用於氣血不足,心悸怔忡,健忘失眠,血虛萎黃

烏雞

功效:
溫中補脾,益氣養血,補腎益精,清虛熱。

9 comments:

  1. yeah, make some more soup for W, I cook these Cantonese soup all the time and DD is STILL so skinny ... nevertheless, it is good for them.  I put American ginseng too, that will give W more energy as well.
    [版主回覆03/09/2011 19:58:00]我間中都會煲吓㗎,佢食極都唔肥我都冇符。

    ReplyDelete
  2. Ann..我星期一又係煲呢個湯呀,一模一樣,我見有咩藥材就放少少落去,我仲加埋花膠,好味道呀, 平時AN唔鐘意飲藥材湯架,除了呢款之外,咁你老公同仔仔鐘唔鐘意飲呀?
    [版主回覆03/09/2011 19:57:00]咁啱嘅?你仲落埋花膠添,夠晒補喇。我老公只要唔辣嘅湯佢都湯嘅,佢冇乜味覺,落咩料對佢都冇分別。囝囝哋就要逼先飲囉,乜湯都係。

    ReplyDelete
  3. 我都好like用烏雞...細細隻,煲出黎又少油,對女性又好....而且煲完d雞肉都好滑好香...正呀!!
    [版主回覆03/09/2011 19:55:00]其實我對黑麻麻嘅烏雞有少少恐懼感,都係睇在啲雞肉有益份上先瞇埋對眼嚟逼自已食啲肉咋。

    ReplyDelete
  4. Pandos - 喺Krakow9 March 2011 at 16:54

    無一樣嘢我有... 無得整!
    [版主回覆03/09/2011 19:53:00]咁你下次返香港買多啲番過去喇,點都要有少少葯藥嚟煲吓湯嘅。話時話,你嗰邊有冇烏雞賣㗎?我以前响英國好似未見過。

    ReplyDelete
  5. 比碗我飲呀!!!!
    [版主回覆03/09/2011 19:51:00]好呀,就請你飲呢碗啦。 

    ReplyDelete
  6. Pandos - 喺Krakow9 March 2011 at 20:35

    烏雞應該無....
    [版主回覆03/10/2011 08:46:00]就算有, 啲鬼佬見到隻雞咁黑都唔會夠膽買啦.

    ReplyDelete
  7. 嘩...好在我過來睇睇...烏雞我都要試下煲..男人飲左會唔會流鼻血.
    我都記得之前個中醫師都叫我煲烏雞
    [版主回覆03/10/2011 08:47:00]上面最後嗰行話烏雞可以清虛熱, 我諗即係唔燥, 所以男人飲都唔會有問題, 我老公都飲好多, 冇事喎.  其實我都驚會燥熱, 所以加粒蜜棗嚟滋潤啲.

    ReplyDelete
  8. 靓女,你真係要好好補下!
    [版主回覆03/10/2011 19:17:00]其實我都唔可以補太多架,中醫話我寒底,有些少虛不受補。

    ReplyDelete
  9. 我依邊無烏雞架,用普通雞得唔得架﹖
    [版主回覆03/30/2011 17:21:00]當然得啦,用雞煲都一樣咁好味架。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...