Friday 11 March 2011

泰蝦

呢兩日開始條脷生痱滋,又有啲喉嚨痛頭痛,攪到個人都有乜心機。

但係諗起囝囝哋下個星期放假一個星期我就幾開心,佢哋放假即係我唔駛咁勤力陪讀,可以鬆一鬆。 不過姐姐就慘啲,要成日對住佢哋兩隻馬騮。

今日想介紹呢味姐姐自創的菜式,唔知點叫好,就叫佢做泰蝦啦。



好好味架,佢已經煮過幾次,不過今次我就𥄫住佢睇佢點煮,咁就可以同你哋分享吓。做法超簡單,但有好香檸檬葉味,而且蠔油外再加啲啲糖,所以好有泰菜風味。

材料:蝦,檸檬葉,蒜蓉,薑蓉
做法:
1。鑊下油燒熱,將蝦煎至半熟,盛起備用。
2。燒熱些少油,大火爆香檸檬葉,蒜蓉和薑蓉,下少量水,再加蠔油和少少糖,轉中火,最後將蝦倒入,兜勻煮至蝦熟即成。

水份量大概兩三湯匙左右,最後汁會幾乎全收乾。



8 comments:

  1. 我仲以為你仲食辣野......生痱滋仲要生係條脷, 真係好慘, 我呢個痱滋皇后, 多年都冇計, 不過其實如果肯戒口同早d 瞓係可以好d 既,
    [版主回覆03/11/2011 22:46:00]我屋企好少有辣嘢食架,要就囝囝們同Daddy。 我平時都好早瞓架,今日夜咗啲啲啦。

    ReplyDelete
  2. 哎呀..如果有salt甘吉..飲一杯好好多,你有冇呀?姐姐真好聰明喎,識得自創中國煮法,叻叻呀
    [版主回覆03/11/2011 22:48:00]我邊有鹹柑吉吖? 我飲多啲水,搽bonjela,希望會快啲好啦。 姐姐真係好醒,家陣乜都識煮。

    ReplyDelete
  3. 我以前都係呀,小孩一考完試,我比佢地更開心
    [版主回覆03/11/2011 22:49:00]係囉,都唔知究竟佢哋讀定我哋讀。仲要捱多好多年呀! 

    ReplyDelete
  4. 含鹽水呀, 都好快扁晒. 上次我牙肉, 焗左泡泡出黎, 即刻含鹽水. 好快扁左.  如果忍得, 就學carrie 介紹呢招 - 酒上鹽粒. 重快好呀.
    [版主回覆03/11/2011 22:51:00]聽朝起身就聽你話含鹽水啦,希望快啲好番。

    ReplyDelete
  5. Pandos - 喺Krakow11 March 2011 at 18:23

    生痱滋仲食咁熱氣嘅嘢? 下次等我幫你食呀嘛!
    [版主回覆03/11/2011 22:52:00]呢味唔算熱氣啩。 其實呢碟蝦係兩個星期前煮架,等到依家先post咋。

    ReplyDelete
  6. 依個我要比個 like 呀 
    [版主回覆03/11/2011 22:53:00]我都好like呀!

    ReplyDelete
  7. 真係睇唔出你hubby唔食辣...星加坡人通常點都可以食少少架bor...你姐姐呢個蝦,如果加埋辣,一定仲更加惹味呀!!
    [版主回覆03/12/2011 21:51:00]怪哩,居然新加坡人唔食辣而我呢個香港人就食。 我都覺得呢味加辣會更正。

    ReplyDelete
  8. hih i初次到訪!
    好美味喎, 我都想整~~
    [版主回覆03/14/2011 19:28:00]歡迎到訪! 好味架,整嚟試試,加辣仲正呀。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...