Thursday 3 March 2011

陪讀

寫咗幾日蛋糕和嘢食, 怕個blog會太滯膩, 都係換吓topic.

自從大仔上小學以嚟, 我就做咗陪讀媽媽啦. 放工返屋企就要督佢讀書, 攪到好唔得閒. 

其實好多媽咪都要督細路讀書, 冇咩特別. 

但佢每星期都會有一次中文默書和英文默書, 跟住有時又要測驗, 變相日日都要温書.  佢又有學琴, 又要逼佢練琴.  每晚食完飯先開始温 (我唔喺度佢就唔會自己温架)同練琴, 得番個零鐘, 我覺得我既壓力仲大過佢, 都唔知家陣邊個返學.

最慘就係呢邊啲小一學生學中文係先學拼音和認字, 同我哋响香港唔同呀.  我自己都未學過拼音, 仲要教佢, 真攞命!

中文默書居係默拼音!  我見到將紙都O晒嘴啦, 望住啲拼音自己都唔識讀又點讀俾佢聽叫佢默呀? 

下面係上星期要默既, 你哋識唔識讀呢?  如果喺拼音旁邊寫埋個中文字就話易啲啫, 就咁拼音真係好難架嘛.


所以家陣我都同囝囝一樣努力學拼音, 但我肯定我比佢勤力.

噚晚幫佢温書時就俾呢兩個拼音考到嘞, 咁我又考吓你哋啦:

1. dié

2. déi



10 comments:

  1. Pandos - 喺Krakow3 March 2011 at 19:12

    用網上有發音功能嘅字典之類.... 得唔得呢?
    [版主回覆03/03/2011 21:32:00]我諗有發音功能嘅字典都要知嗰個係乜字先入到,跟住叫個字典讀番出嚟。拼音有四聲,真係唔知點輸入等幾聲。

    ReplyDelete
  2. 我淨係識第一個,  die >> 死梗   其實我小學都學過普通話既,不過併音好多都唔記得哂lu...就咁講就仲ok...
    [版主回覆03/03/2011 21:33:00]你都叫學過吖,我個年代邊有學普通話架,我都係嚟咗呢邊先識講咋。

    ReplyDelete
  3. 唔記得講...上面果D併音,我都好似識識地...唔知我啱唔啱呢?
    1. 愛 4.烏龜 6.耳 9.寫字 10.走路
    如果我估啱哂,先啱啱合格咋....
    [版主回覆03/03/2011 21:34:00]嘩好叻呀你!   我連No.6都要查字典先知咋。

    ReplyDelete
  4. 哇...屎啦..我都唔識呀,點算呀? 我從未學過,真好難呀,好彩AN識啫,我立即問佢,佢話好易喎,不過我都係時候學下,大家努力,做媽媽真偉大呀
     
    [版主回覆03/04/2011 08:55:00]如果有學過既, 呢啲只係初級梗係易啦.  我哋呢啲未學過既就喊得一句句嘞.  咁以後咪留番俾你老公教囉.  不過你想學既, 可以去教育部個website學吓, 都幾好架.  我得閒就同個仔一齊入去學吓.
    http://xuele.edumall.sg/xuele/slot/u107/index.html
     

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria4 March 2011 at 00:50

    好難呀.
    [版主回覆03/04/2011 08:51:00]所以你話我幾慘呀!  幫佢温習中文會嘔血架. 

    ReplyDelete
  6. 博師奶Mrs.blog4 March 2011 at 09:55

    真難啊﹗﹗不過加油媽媽, 加油﹗支持你﹗
    [版主回覆03/04/2011 13:47:00]多謝支持!

    ReplyDelete
  7. 呢d係普通話拼音呀? 我仲以為你講廣東話拼音添....
    其實學左拼音好好多架, 我個囡細個就學, 識左好好多架!
    [版主回覆03/04/2011 13:50:00]普通話拼音得四聲都咁難, 廣東話拼音有九聲, 如果要學真係跳樓都唔掂呀! 
    咁事實學識拼音係會講得準好多既, 我都係跟佢學我最先知原來我有好多字都讀得唔正.

    ReplyDelete
  8. 以前香港地教育係冇拚音, 而家D細路要學普通話, 攪到我頭都暈
    [版主回覆03/07/2011 17:08:00]香港小朋友都要學拼音架? 不過我諗唔會默書默拼音啩.

    ReplyDelete
  9. 真係考起!而家做職業女性兼陪讀媽媽真唔簡單!
    [版主回覆03/07/2011 17:07:00]係呀, 好慘呀! 

    ReplyDelete
  10. 而家做家長真係好難呀, 細個時自己要讀書, 到而家又要幫啲仔女溫書, 最慘係同以前學既野唔同於是而家又要學多次
    [版主回覆03/07/2011 17:08:00]我細個時爸媽從來都唔check我功課亦都唔駛陪我温書, 家陣啲細路睇少陣都唔得.  唉!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...