Monday 21 March 2011

小小北極熊

剛看到這則新聞, 當年曾哄動一時德國柏林動物園的小小北極熊在不明原因下死了, 才四歲, 很可惜.




from AFP News.

這隻北極熊Knut當年出生時給牠的媽媽遺棄, 由動物園職員撫養大的, 成了德國柏林動物園的明星, 很受歡迎.

我對牠印象幾深, 因為2009年去德國探好友時常在電視上看到可愛的Knut.  記得好友的三歲兒子在旁問: "點解熊仔媽媽唔湊佢呀?  係咪去咗行街買嘢呀?" 好好笑, 細路仔覺得媽咪行開就係去行街買嘢!  小朋友只識講德文, 而我只識少少簡單德文單字, 但佢講最尾嗰句我都聽得明, 無他, 女人對行街買嘢呢兩個動詞係特別敏感的.

諗起朋友囝囝都有啲掛住, 他們一家三口六月尾要過嚟玩, 我依家已經好期待了.



4 comments:

  1. 博師奶Mrs.blog21 March 2011 at 16:19

    小北極熊的死,真可惜。相信與與小北極熊渡過不少寒暑的訓練員,更加不捨得~~
    [版主回覆03/21/2011 22:02:00]我相信除咗照顧小熊的訓練員外,德國很多小朋友甚至成人都會不捨得,因為所有人都睇住小熊長大。

    ReplyDelete
  2. r.i.p nuts
    [版主回覆03/23/2011 09:09:00](Empty)

    ReplyDelete
  3. Pandora 香傭講法文22 March 2011 at 17:12

    (Empty)
    [版主回覆03/23/2011 09:09:00](Empty)

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria23 March 2011 at 06:03

    我o個時都有去過睇Knut架。
    [版主回覆03/23/2011 09:08:00]我以前都想去睇佢架, 不過當時冇時間去到柏林.  電視見到佢真係好得意, 成個公仔咁呀. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...