Friday 3 January 2014

2013除夕聚餐

今年除夕教會小組的團員來我家聚餐, 一共二十幾個人, 家裏好熱鬧啊!

這次是pot luck形式, 每個家庭/成員帶一樣食物來分享. 

小朋友有自己的一圍, 哥哥是當中最大的, 那晚食完飯就帶住全部小朋友玩轉他的房間, 在床上跳來跳去, 看來他們的床褥遲早要換新的了.

大人們就邊食邊聊, 分享2014年的事奉挑戰和代禱事項.

看看那晚吃什麼.

韓國辣炒年糕, 加了魚餅和鵪鶉蛋, 甜甜辣辣, 很開胃.



港人party 必備 - 菠蘿腸仔


自製叉燒


薯仔沙律, 好味

一大盆炒雜, 還加了鵪鶉蛋給不能吃辣的小朋友們.


燒雞翼


外賣燒鴨

北菇臘腸滑雞煲仔飯


我作為host 當然不會只煮一樣, 心水清的你們應該不難看出那樣是我煮的吧.

飯後還有水果, 零食和我焗的半完成red velvet cupcake, 但沒拍照. Red Velvet cupcake是那天放工回家後焗的, 以為有時間可以加上霜飾(frosting), 但最後太趕就當成muffin吃算了.


終於完成搬blog壯舉了, 看html code 都看到眼花. Yahoo blog已消失於空氣中, 但2009至今的記事就跟我來了blogspot, 過去的記憶仍存, 只可惜有些留言不見了, 有些舊blog友也找不回了.

22 comments:

  1. Potluck 真好! 唔洗做女主人既煮到C下C下!
    今年好多朋友回香,所以我那邊的1314得8個人。 食物無你那邊咁豐富。。。真開心!
    我估你煮韓國辣炒年糕, 炒雜及北菇臘腸滑雞煲仔飯 。。 :)

    ReplyDelete
  2. 我估唔係用盒or焗盤載o既都係你出品.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 啱一半啦, 炒雜菜都係我煮既, 不過太大盆要用焗盆成裝得晒.

      Delete
  3. 大家帶食物的大食會真開心。 懶得很,我的blog 還未搬完。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搬blog係好大工程呀, 只要backup 咗可以慢慢搬.

      Delete
  4. Replies
    1. 今次算好清, 因為聖誕節時食得多肉, 所以我特登煮多啲菜, 少啲肉.

      Delete
  5. 好耐無見過菠羅腸仔喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢邊都唔興架, 係有香港人的聚餐先會有.

      Delete
  6. Replies
    1. 除夕熱熱鬧鬧一齊過, 好開心.

      Delete
  7. 用 LC 出場嗰啲係你整嘅!

    ReplyDelete
  8. 哈~菠蘿腸仔 ~!!呢個香港成日見~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊唔興架, 係有香港人的聚餐先會有.

      Delete
  9. 食物豐富,LC煲一定係你煮.

    ReplyDelete
  10. 我好喜歡potluck聚會啊!*v*
    不過,響香港,potluck的機會較少^^""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得喺外國potluck比較普遍, 喺亞洲國家出街食太方便了, 都冇咩人想煮. 我呢邊都好少有potluck架, 一年先嗰一, 兩次架咋. 就算係potluck, 好多時都會有好多帶外賣就算, 今餐算非常好, 得一樣係外賣.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...