Thursday 16 January 2014

科學館看恐龍展覽 Return of the Titans


23.12.2013

十二月清假時帶了囝囝們去科學館看恐龍和冰河期動物展覽.


原來triceratops (三角龍)的頭骨會隨着年齡變化的, BB時期頭上兩隻角是較細和向上, 年紀越大對角就越向下彎.  當然這都是科學家的推斷, 根本沒人見過恐龍.



少不了T-Rex (暴龍).

以為哥哥會好有興趣, 但原來全家只有Daddy有興趣, 慢慢走慢慢讀資料, 囝囝們飛快跑了一圈後就開始找東西玩.  在展覽最後一段有為小朋友而設的活動, 其中有個沙池, 可以給小朋友扮考古.  囝囝們立刻說要入沙池, 我看有職員看守着, 也有圍欄, 以為要買飛才能入去玩.  看到旁邊有個牌寫着Dinosaur egg S$8, 可能小朋友們在沙池裏能挖到恐龍蛋, 於是召Daddy來付錢(我的錢包在他身上).  在對面櫃檯付錢後, 職員給我們兩張卡, 然後說帶我們去.  嗄, 幾步路, 還要帶嗎?

職員叫囝囝們把卡插入恐龍旁邊的一個箱, 不是掀開圍欄就可以進去呢? 還要插卡那麽高科技?

職員再叫囝囝們蹲在恐龍的pat pat 下面等, Oh, 我們付的S$16是用來看恐龍模型生蛋!  我真是大白痴!


恐龍蛋裏面有一副立體拼圖, 可以拼出一隻恐龍.

 
原來入沙池是免費的!!!!!


冰河時期太冷了吧, 連河馬 (樣子像河馬) 都要長厚厚的毛.


冰河時期也有馬!


臨走前完了laser maze challenge, 布幕後有好多激光, 入內要由起點行到終點但不可踫到激光. 當然是另外付錢的, 囝囝們嚷着要玩.  我們以為細佬玩一定是浪費錢, 入內亂跑.  想不到細佬可以個子較小, 走得比哥哥還快, 也沒踫到激光. 


之後去了IMM 的Saboten食午餐, 囝囝們的兒童餐, 份量也不少, 好像才S$8.5.


我和Daddy都叫了這特價豬扒餐, S$12.5, 抵食.


18 comments:

  1. 新加坡是否得一個科學館?我記得好久前去新加坡時,我帶過兒子去科學館。

    ReplyDelete
  2. 睇恐龍生蛋...哈哈. 佢會唔會放屁架??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 隻恐龍未有咁先進, 加埋呢個功能可能唔止收八蚊.

      Delete
  3. Replies
    1. Me too, only Daddy enjoyed the exhibition.

      Delete
  4. 係呀,午餐很豐富呢!

    ReplyDelete
  5. 你陪佢地去科學館悶唔悶?定係都enjoy行下?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係一啲興趣都冇既, 又未至於悶, 當一家人去下街咁囉.

      Delete
  6. 仔仔有冇好緊張等恐龍生蛋?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇喎, 佢哋只係等緊入個沙池玩咋.

      Delete
  7. 下次來英國的 natural museum 啦, 有大型恐龍展覽架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daddy二月會去英國, 我叫佢去睇啦, 我就咪攪嘞.

      Delete
  8. 哈~小朋友有得玩~又有嘢學吓~科學館係幾好呢~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對佢哋嚟講係玩多囉, 都唔睇啲解釋同介紹既.

      Delete
  9. 小恐龍幾得意,8蚊一隻貴左d。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...