Wednesday 29 January 2014

星期一晚餐 27 Jan 2014


星期一是龬琴老師的生日,朝早本想問她要不要把那天的堂改到另一日,好讓她可以去慶祝生日。正想whatsapp她時,她的男朋友就whatsapp我說晚上想來我家給她一個驚喜。好吧,又煮多一個人的飯,但不能讓囝囝們知道,怕他們不小心爆給老師聽。

老師到時,我還故意說:"今年妳生日,為什麽不和男朋友去慶祝?" 她說因為要來教琴,所以沒慶祝。

七點開飯時間到,男朋友還沒到,不過也照開飯,讓老師完全不會懷疑。後來她男朋友到時,最驚喜的反而是細佬,尖叫起來,老師就沒太大反應,但內心應該是好開心的。

這餐我煮了三餸一湯。

週末焗了腰果酥,剩下三隻蛋白,於是加多一隻蛋白煮蒸蛋白。但蒸蛋白太單調,另外炒了點蝦仁、青豆、瑤柱,加美味棧的鮑魚瑤柱汁埋芡就成了荷塘豆腐。



用了SKII也沒那麽滑呀!


冬菇冰豆腐燜五花腩,加了雞脾菇一起炆,冰豆腐吸了汁極好味。


沒煮老火湯,滾了唐毫(茼篙)肉片湯。叫姐姐先用江魚仔淆湯底,一小鍋她居然用了一整飯碗的魚仔,湯濃到不得了,一粒鹽都沒放都已經夠味。



飯後還有網琴老師的男朋友為女朋友送來的生日蛋糕,囝囝們有得唱生日歌食蛋糕,真開心!

食完蛋糕後,他倆還留下來翻歌譜唱歌。結果,他們結婚前的最後一個生日居然是在我家過,真攪笑。不過,上年她男朋友生日時也是剛好來我家練歌,然後在我家切蛋糕 。

16 comments:

  1. 一定係你好人佢地先會在你家過生日

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 我相信係, 俾着我都會好開心.

      Delete
  3. 男朋友都識埋, 你們一定很好客. 小孩子有蛋糕吃, 當然開心.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同佢男朋友識咗好耐架啦, 教會朋友嚟架, 我哋係同一日同時識佢女朋友的, 所以我算係睇住佢哋相識, 拍拖到依家就快結緍.

      Delete
  4. 次次有蛋白我都想唔到點用就倒左。。。。。原來可以蒸蛋白!!
    老師跟你們好close呢!!那明年她便結婚?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有剩蛋白我一係用嚟整馬卡龍, 一係就蒸蛋白, 咁蒸蛋白就最方便快趣啦. 佢哋兩個同我哋一家好熟, 四月結婚, 細佬仲會做花仔添.

      Delete
  5. 細佬好鐘意亞男朋友?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細佬同佢好friend, 一見到就要痴住人.

      Delete
  6. 佢哋結婚擺酒可以考慮去你屋企. 哈哈.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 我地方淺窄呀, 去教會攪好啲.

      Delete
  7. 你個荷塘豆腐真係好吸引! 真係滑過用了SKII?。。。。哈哈!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...