Friday 24 January 2014

迷迭香檸檬燒雞 rosemary lemon roast chicken

燒雞是我家常出現的一道菜, 因為囝囝們最愛食雞.  以前都是舊姐姐負責焗的, 很香很夠味但總嫌不夠juicy. 

那天見家裏還有新鮮迷迭香, 就用來煮迷迭香燒雞.  新姐姐不會用焗爐, 我就要親自動手. 參考了Jamie Oliver的一個簡易食譜, 雞焗好後非常嫩滑juicy.


食譜


材料:
雞  1 隻(~1kg)
鹽 1/2 - 3/4 湯匙 (隨口味)
黑胡椒碎
檸檬 1 個
迷迭香 隨意
蔬菜 (薯仔, 紅蘿蔔, 洋蔥等) 去皮切大塊
蒜頭瓣 (連皮)

1. 先取檸檬皮(lemon zest), 切碎.  檸檬切半, 榨汁. 部份迷迭香切碎.
2. 混合鹽, 檸檬皮碎, 黑胡椒碎和迷迭香碎, 塗勻雞身和雞腔, 放雪櫃醃半日以上.
3. 焗前一小時將雞取出置室温回温.
4. 預熱焗爐240度.
5. 焗盆上放上蒜頭瓣(原粒, 不用去皮), 薯仔, 紅蘿蔔, 洋蔥.
6. 將剩下迷迭香和檸檬塞入雞腔內, 用橄欖油搽勻雞身,將雞置於蔬菜上, 雞胸向上.
7. 將雞放入焗爐, 即時將温度調低至200度, 共焗一小時.  中途要將雞分轉讓雞背的皮也能焗香.   

12 comments:

  1. 隻雞色水好靚~烤得好金黃~~好想食呢~!

    ReplyDelete
  2. 雞烤得很有水準,為何不教新姐姐做呀?
    我這邊的雞不好吃,總是有怪肉味,燒雞要鮮雞才好味呢。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我教架, 不過佢唔會煮之嘛, 同埋我都驚佢整壞我個焗爐. 佢嚟咗半年, 成日見我開焗爐, 都仲係唔識開. 我呢邊啲雞都係冰鮮咋, 冇活雞賣.

      Delete
  3. 咁好味,1隻應該唔夠食啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一隻啱啱好呀, 因為Daddy唔太好雞.

      Delete
  4. 我如果燒全雞都是開邊燒架, 我怕成隻雞焗得唔好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就鐘意成隻焗, 開咗邊嚟焗覺得啲肉汁會流出嚟.

      Delete
  5. 今次嫩滑juicy, 同你平時焗(做法)有冇大分別呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗最大分別係焗前搽橄欖油, 平時就咁焗.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...