Friday 8 April 2011

菜薳牛肉

兩個囝囝都發燒傷風咳,害我晚上不能睡好,現在好累。

連續寫了幾篇麵包蛋糕, 怕你們以為我只會用焗爐, 我也是會煮飯的, 只是星期一到五要返工, 廚房才讓了給姐姐.

上星期六煮的晚餐, 主菜是菜薳牛肉.

這是我最愛吃的菜式之一, 以前小時候家裏常煮的.  可惜, 在新加坡這菜就變了特別日子才能吃到.  因為這裏牛肉不是這麼容易買到, 很多本地人都不吃牛肉, 所以不是每間超市都有得賣.  在街市賣牛肉的通常都是馬拉人, 賣的也是冰凍牛肉, 而且馬拉人一般都是用來炆, 不會炒, 所以不會幫你切片的.  在超市賣的大部份是給人用來煎牛扒, 買來炒好像有點大才小用, 薄薄的一片要切片也不容易.

好長的廢話, 回正題.  這次買的是超市的急凍牛肉片, 牛肉味道是有, 但那個切牛肉的人切錯了, 所以有點韌.  下次還是買一大塊回來自己切比較好.



其實我家平常都吃得很清淡, 這頓三菜一湯的晚餐就大部份是素.  蒸蛋加了鹹蛋一齊蒸, 很滑的啊!  我爸爸教我的, 蛋和水的比例大概1-1.5 (即一飯碗蛋加一至1.5飯碗的水), 混合加鹽調味, 過篩去除浮泡, 隔水蒸至熟, 不需要蒸錫紙都可以很滑, 最好用金屬碟, 傳熱快些.


囝囝們也要上鏡.



13 comments:

  1. 點會以為你只識整包包呀.. 係呢,仔仔們點呀?好啲冇?
    [版主回覆04/08/2011 11:22:00]真架, 曾經同一個網友見面, 佢真係以為我淨係整包同蛋糕咋.  大佬今朝冇燒, 細佬仲燒緊, 不過應該冇咩事, 一樣咁跳跳紥.

    ReplyDelete
  2. 簡簡單單既家常便飯, 已經好滿足啦~
    [版主回覆04/08/2011 11:58:00]係呀, 點都好過食外面啲味精餸嘛.

    ReplyDelete
  3. haha我見到餸側都有包包係度喎, 發酵中? 菜遠牛肉我都鍾意食呢. 好多時超市見到牛肉都係厚片.  我又怕自已唔識切. 有時都無法用佢黎炒.  咁今日您請假係屋企照顧阿仔?
    [版主回覆04/08/2011 12:01:00]眼利喎! 嗰啲係之前post既吉士醬包.  忙住整包包, 晚餐就簡單啲囉. 其實我買呢包都幾厚片下, 不過想食買嚟止吓癮都好過冇啦.
    我都想留喺屋企同佢哋一齊休息呀, 不過好多嘢趕緊, 俾人催啦, 所以都要返工.

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog8 April 2011 at 13:31

    這些家常便飯是又吸引又健康啊!囝囝一定食得好滋味!
    也祝囝囝們早日康復!
    [版主回覆04/08/2011 20:52:00]多謝你呀!  

    ReplyDelete
  5. 小朋友病真係好心痛, 又勞心!
    牛肉我都係鐘意買返黎自己切!
    [版主回覆04/08/2011 20:51:00]連我都好似有啲燒喇,唉!   我都係鐘意自己切,但呢邊要買舊啱炒既都唔易,唔似你哋去街市就大把牛肉檔。

    ReplyDelete
  6. 細佬同你細個時個樣真係一樣....你覺唔覺得細佬隻眼仔係水汪汪...點解會發燒...天氣唔好?
    [版主回覆04/10/2011 22:07:00]哈,咁你都睇得出?佢真係好似我細個時個樣。隻眼水汪汪,你唔講我都唔覺。 唔知呢,我諗係感冒菌傳染,連我都病病哋。

    ReplyDelete
  7. 簡單就是幸福。 工人姐姐今次無幫手咩?
    [版主回覆04/10/2011 22:05:00]梗係有啦, 佢幫手洗洗切切,我只係要開火前先埋位啫。

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria9 April 2011 at 06:38

    原來你o個邊咁難買牛肉片架.
    [版主回覆04/10/2011 22:05:00]因為有好多拜觀音拜佛就唔食,印度人又唔食,所以少人食就少人賣囉。

    ReplyDelete
  9. Oh dear, how are they now?? make them drink more, barley water is very good for them!
    [版主回覆04/10/2011 22:00:00]大佬好番晒, 細佬仲有傷風咳,不過已經好番好多, 多謝關心。

    ReplyDelete
  10. 心肝同命掟都病左...真係幸苦你勒...佢地宜家無咩野啦嘛??
    [版主回覆04/10/2011 22:00:00]大佬好番晒,細佬都仲有傷風咳,不過已經好番好多, 多謝關心。

    ReplyDelete
  11. 清清地好呀, 如小朋友太細個食得太濃味返唔到轉頭呀 
    [版主回覆04/11/2011 19:18:00]仲係,我都係咁諗。

    ReplyDelete
  12. Pandos - 喺Krakow14 April 2011 at 04:25

    2個仔仔都好可愛呀!
    [版主回覆04/14/2011 17:43:00]多謝你, 擺甫士影相咪可愛囉, 曳時就激死人.

    ReplyDelete
  13. 想請問在新加坡所指的冰凍牛肉, 是不是拍frozen beef?
    [版主回覆05/01/2012 11:03:23]係呀, 冰凍=frozen. 不過自從發現屋企附近的街市有新鮮(冰鮮, chilled)牛肉賣後,就唔再買急凍貨了.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...