Wednesday 15 January 2014

星期一晚餐 13 Jan 2014

星期一晚給姐姐氣到七竅生煙 (欲知詳情, 請讀上一篇blog), 害我要在短時間內煮兩菜一湯, 還要是家裏有兩位客人在等開飯.

當我告訴同事我駡了姐姐, 他們都很驚訝, "真的嗎? 真的嗎?". 平常温柔賢淑的我(嘔...)從來不駡人(囝囝們例外), 能惹我生氣到開口駡的, 能想像當時的我有多生氣. 

本來的白蘿蔔淡菜排骨湯沒煮,半個小時連把排骨解凍也來不急, 只好變成滾湯. 鑊內爆香薑片, 下淡菜和蝦乾炒香, 灒酒, 加熱水煮滾.  白蘿蔔切片加入, 大滾後轉小火煮.  七點開飯時覺得湯裏的料味道還沒出, 所以先開飯, 待差不多吃完後才喝湯.  簡單的湯, 用冰糖和鹽調味, 撒上蔥花, 還很清甜可口哩.  客人們每人喝了兩碗.




好彩前一晚煮好大煲滷水, 不然恐怕那晚要吃外賣飯盒了.  這次滷了牛腱, 雞翼, 蛋和豆腐乾. 滷水是自己調製的, 有花椒, 八角,丁香, 肉桂, 月桂葉, 草果, 果皮, 沙薑和薑片. 豆腐乾臨時加上的, 是我放工後才用另一小鍋加入滷水煮的, 所以表面有點顏色, 但幾乎沒有滷水味. 給姐姐弄到手忙腳亂, 照片就隨便拍.


本來想煮蝦乾煮勝瓜, 但因為姐姐忘了煲湯, 我就把蝦乾和淡菜一起煮湯, 剩下勝瓜就隨手用XO醬來炒.  從來沒這樣煮過, 隨便啦, 能吃就好了. 結果, XO 醬和勝瓜是不大配的, 不難吃, 但有點怪怪,



24 comments:

  1. 有客人在等開飯,再好脾氣都會發火。
    又要臨時改餐單,想唔勞氣都唔得。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好鬼嬲架, 攪到我錫晒腳.

      Delete
  2. 有時真係激到佛都有火㗎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得自從佢嚟咗後, 我脾氣變差咗, 成日都好掹.

      Delete
  3. 你好犀利呀!臨厄不亂! 真識得變通!

    ReplyDelete
  4. 呢晚一定煮得唔開心。

    ReplyDelete
  5. 你又轉得咁快,煮出第d o野出黎咁勁.

    ReplyDelete
  6. 同你做同事真好,咁好脾氣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係脾氣好, 而係我好少開聲鬧人, 我只會黑面唔出聲.

      Delete
  7. 問題係你呢個新工人事後有冇反醒到,冇就要趁早換工人!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自從嗰日之後都算醒醒定定既.

      Delete
  8. 睇到這一餐也不錯呀。你好似有對魔術手呀。

    ReplyDelete
  9. 要在那麼短時間內出菜,你已經好利害呢!

    ReplyDelete
  10. 隨機應變,好豐富晚飯。

    ReplyDelete
  11. 個湯淨係望都超正呀!!!!!!(流口水中)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...