Monday 27 January 2014

蒸糕bell + 蘿蔔全餐

今日年廿七了, 快要過年了, 要買的食物還未買齊, 好緊張呀!

星期六去街市和超市入貨, 人山人海.  這邊街市不像香港年初一都菜賣, 很多街市檔口未到年三十就收爐了, 我常幫襯的魚檔今日開始休市, 不知到幾時才再開市. 據往年經驗, 很多檔口可能等到初七才開市的, 所以大家都趁早買定一兩個星期的餸. 

每星期六都會很忙, 因為要接送兩個囝囝去補習班和興趣班, 還要買一個星期的餸.  所以剛過去的星期六一早起身, 打算煮好蘿蔔糕, 蒸糕時叫姐姐睇火, 我就可以出門辦事了.

切蘿蔔, 刨蘿蔔,一切準備好.  可是, 還沒睡醒, 茶匙變了湯匙, 一次將下了太多鹽, 蘿蔔炒得超鹹.  發現得太遲, 鹹味已滲入蘿蔔中, 沒救了. 只好再去街市買蘿蔔重新再切再刨再炒.  唉, 都說欲速則不達!

共整了三底(長方型錫紙盆) 蘿蔔糕, 五底芋頭糕.  最麻煩就是要蒸糕, 蒸糕時要同時煮飯, 根本不夠爐頭用, 連電磁爐都要搬出來用.



今年的蘿蔔糕用了1:1粘米粉和粟粉.


最愛的還是芋頭糕, 蒸時已經好想食.


那早上炒得太鹹的蘿蔔點算呢?  敗家的我好想直接倒入垃圾桶, 但Daddy和姐姐都說不要浪費,晚餐煮了來吃吧.  但怎樣消滅那三斤蘿蔔絲 ?

想起小時候媽媽用麵豉煮白蘿蔔魚鬆, 臨时臨急沒有魚鬆, 從冰箱挖了一條沙猛, 用豆醬混合酒和糖來代替麵豉(這邊找不到麵豉), 再加上蒜蓉, 放在蘿蔔絲上蒸.  也不錯, 很香魚肉也滑, 老爺少爺們都很欣賞, 細佬還一直說好吃, 叫我以後再煮.


把冰箱裏的雞骨都拿出來淆湯, 還加了幾隻蝦乾和半粒瑤柱.  湯淆好後把蘿蔔絲加入再煮一陣, 湯超好喝, 因為蘿蔔已經夠鹹, 完全不用加調味了.


怕不夠肉, 加一小碟榨菜蒸豬肉.  


還有腐乳炒蕹菜. 舊姐姐不喜歡吃腐乳, 總是用蝦醬炒, 所以新姐姐也只學會用蝦醬炒, 今次教她用腐乳. 
 




22 comments:

  1. 我同你一樣~鍾意食芋頭糕多過蘿蔔糕架~!

    ReplyDelete
  2. daddy 同姐姐都好惜食喎. 成日都想整鯉魚,金豬年糕, 但又成日唔記得買模. 年年都係同靚姐講想食蘿蔔糕, 就有得食. 所以多年無蒸lu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果我有人整俾我食, 我都唔會自己蒸.

      Delete
  3. 蘿白同魚都夾,好彩無嘥啫。

    ReplyDelete
  4. 唔知幾耐無食過通菜... 掛念.... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好耐冇食通菜, 呢邊唔覺有賣. 我都係用榨菜蒸咋.

      Delete
  5. 改裝咗d蘿白又食得番,冇浪費

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 因為年年都用同樣份量, 所以年年都八底, 兩底俾奶奶, 其餘送人同自用.

      Delete
  7. 蘿蔔糕蒸得好靚,好想食呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀,不過未試味,唔知好唔好味。

      Delete
  8. 我家老闆都鍾意食芋頭糕多過蘿蔔糕。。。但我資質有限,又無幫手,今年祇做了一底蘿蔔糕。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得芋頭糕仲易整過蘿蔔糕,切粒易過刨絲呀,三斤蘿蔔先整到三底(長形錫紙盆),但兩斤芋頭就整到五底啦。

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...