Tuesday 21 January 2014

星期一晚餐 - 20 Jan 2014

可能因為最近壓力大, 工作忙加上囝囝們已開學, 昨天偏頭痛發作. 

之前是每月發作一次, 但十一, 十二月學校假期時就沒發作過, 現在開學它又來了.

幸好我的偏頭痛並不嚴重, 不是那種很痛很痛的. 只要我一直維持輕量的活動, 就不會太不舒服, 反而是完全靜下來不動或躺下覺得更痛.

所以照常工作, 回家也照常煮飯.

姐姐這幾天比較醒醒定定, 我回到家湯煲好了, 叫她洗切的都預備好, 我只需開火煮三道菜就可以開飯.

豆豉燜雞, 照江獻珠的食譜煮的.  豆豉和蒜蓉先爆香再隔水蒸半小時才用來燜雞, 豆豉味勁香濃.



燈籠椒炒帶子, 第一次買這種已熟的帶子, 很鮮甜, 只需解凍下鑊兜幾下就可以上碟, 快捷方便. 沒買紅椒, 所以切了些甘笋花一起炒, 顏色好看點, 可惜拍照先沒注意那片薑片在碟邊, 太礙眼了.  


粉葛紅蘿蔔排骨湯, 加了赤小豆和炒扁頭來煲的, 煲了三個多小時, 很濃很甜的. 


 炒小白菜, 這次是我炒的.  我最不喜歡炒菜, 因為我通常油下得太少, 家裏的爐頭炒的又不夠鑊氣, 總是炒不出理心目中理想的炒菜, 所以我都會叫姐姐炒的. 姐姐們很捨得放油, 炒出來沒鑊氣也至少夠油水.  昨晚細佬要姐姐陪他玩, 不肯放人, 那就只好我自己炒.




16 comments:

  1. Replies
    1. 煲湯好甜, 隔咗夜加水再煲仲甜啲濃啲添.

      Delete
  2. relax more will cure your migrane.

    ReplyDelete
  3. 個湯好濃呀... 好似肉汁一樣!!!
    你個菜都好靚呀... 超想食呢D白菜仔... 唔知幾多年無食過... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 碟菜唔夠油水囉, 日本冇白菜仔賣?

      Delete
  4. 似乎同壓力大有關. 放鬆放鬆.

    ReplyDelete
  5. 我血壓高時都有頭痛架,飲多D水都可以有幫助。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我血壓低, 不過每日都會飲好多水.

      Delete
  6. 有偏頭痛真係好慘~~~relax d~~唔好咁緊張~!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...