Tuesday 7 January 2014

海洋公園

11.12.2013

每次會香港都會帶囝囝們去海洋公園或迪士尼玩, 今年就輪到去海洋公園.  其實囝囝們都是較喜歡去海洋公園多於迪士尼, 可能因為排隊時間較短, 人也較少.



第一次去新的海洋館, 很美啊!  不過感覺很像這邊聖陶沙的S.E.A aquarium, 也可以讓人摸海星.


結構或內部設計都很像, 是不是出自同一個設計師呢?


囝囝們看到可愛的毛公仔都愛不釋手, 最後一人捧了一隻回家.


熊猫在睡覺, 很沒儀態喔!


有個新的北極館, 裏面很冷, 要多穿一層才可以.  有北極狐, 白雪雪毛茸茸的, 好可愛呀!

很多企鵝

海象


這次行程很趕, 吃完午餐才去, 五點就要走了, 因為要趕回家和家人食海鮮晚餐提早做冬.  沒什麽時間玩機動遊戲, 但細佬也玩了兩次這過山車.  細佬真的很大膽, 看到過山車就要坐, 反而哥哥看到就怕怕.


坐Ocean Express上山, 玩了一下就坐纜車下山了.  從纜車站出來就看到這條新的懷舊香港街, 都幾特別.



其實囝囝們還想去坐滑浪飛船, 但沒時間了, 勉強拉他們離開了, 下次要早點入園玩個夠. 



14 comments:

  1. 咁短時間真係玩得唔夠喉呀

    ReplyDelete
  2. 我都好多年冇去海洋公園囉.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果唔係有細路, 我諗我都唔會去.

      Delete
  3. 睇相好海洋似唔迫唔太多人bor

    ReplyDelete
  4. 我都喜歡去海洋公園, 有熊貓睇,海豚睇。

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 家陣我覺得無論去邊都好似返咗大陸.

      Delete
  6. 我都好耐沒去海洋公園, 所以未睇過熊貓, 依家多左好多野玩.
    細佬好大膽呀, 敢玩過山車.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果唔係有細路, 我諗我都唔會去咁多次.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...