Monday 31 May 2010

美好的一天

上星期五公眾假期, 約了教會小組中的兩個家庭到East Coast踩單車.

多得媒體對油污的廣泛報導, 平時假期都會人山人海的東海岸, 居然到中午十二點都仍有車位泊車.

其實當日已經冇咩味, 聞上去比在油站的油味還要淡得多.

但近海的沙被油污染, 所以小朋友只在樹下玩沙.


朋友剛買了大機, 影啲相特別靚, 用來給小朋友影大特寫簡直一流, 攪到我好想即刻去買部來用, 不過Daddy强烈反對. 





帶了兩個頭盔給兩個囝囝, 結果大仔的女朋友仔話要戴, 咁就讓一個俾佢.  兩個一齊踩單車, 幾開心.


細佬未識踩, 只係坐喺Daddy前面由Daddy去踩.  不過都坐喺哥哥部車上擺甫士, 腳唔夠長, 踩唔到.


玩到十一點幾, 啲小朋友已經攰晒話要食嘢, 食完嘢大家就返屋企瞓晏覺了.

點解嗰日係美好的一天呢? 除咗去踩單車外, 亦因為成個下晝我都好悠閒咁可以去完成好多想做好耐既嘢, 包括: 改短西褲, 入相入相簿, 修改晚裝裙, 修腳甲...

晚上就繼續我的三菜一湯系列.

節瓜鱆魚排骨湯, 加茨實, 淮山, 蜜棗和薑一起煲, 湯很濃很甜, 完全唔需要落鹽.


黃芽白粉絲蝦米


蝦醬蒸魷魚


之前食剩的薯仔炆雞翼


呢餐係我自己煮的三菜一湯係列的最後一餐, 因為姐姐星期六晚終於返到嘞.  Yeah!!!! 煮飯重任就交番俾佢喇.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...