Thursday 23 January 2014

紙巾盒穿新衣

九月去日本時, 在Daiso見到美美的布, 買了一片回來打算用來做個紙巾盒套.

一拖再拖, 現在新年快到, 終於下定決心為家裏的盒裝紙巾做件新衣.

那片布軟趴趴的, 又有彈性, 很難攪 (我技術有限).  摸來摸去, 總算做好了.

靚嗎? 顏色很有新年氣氛啊! 

好久沒做針線功夫, 做得不太工整, 但我已經很滿意了.  每天吃飯時看着它, 就很有滿足感. 

囝囝們喜歡摸它, 然後說: "So nice! So soft!  Mommy, can you make me a pillow like this?" 聽了後很開心耶!



 在日本除了買布外, 還買了紅色棞邊(bias tape)來配搭, 再加上從這邊Daiso買的夾綿.


今朝心情特別好, 因為又抓要小便宜.  Lancome 發來短訉通知我的積分今日到期, 叫我上網換禮物.  我也不知道我有多少積分, 因為我很少在專櫃買產品, 都是在機場免稅買的(但機場買就沒積分).  雖然積分不多, 但也夠換下面這套贈品, 不錯耶! 開心, 開心!

 


25 comments:

  1. 原來Luyi咁多才多藝,連針線都識,真本事!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 樣樣識少少咋, 以前家政堂學過嘛.

      Delete
  2. 紙巾盒好靚呀. 唔使$ 有禮物, 真開心.

    ReplyDelete
  3. 紙巾盒做得好靚﹗
    Lancome好唔好用?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀! Lancome啲serum 好用, 我用Genefique 同Visionnaire, 用咗覺得真係有差別.

      Delete
  4. Replies
    1. 多謝呀! 不過同你整嗰啲仲差好遠哩.

      Delete
  5. Replies
    1. 有呀, 啲夾棉咪係呢邊Daiso買囉.

      Delete
  6. 靘!!!!!! 我完全唔識釘野聯野架...

    ReplyDelete
  7. 好有心機自己造紙巾套,好靚呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁啱見到塊布靚, 就貪得意整番個囉.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...