Wednesday 30 November 2011

德國裸麥包




最近少了post麵包, 其實每個星期都會整來做一個星期的早餐. 現有了KA, 整包包已經不像以往那麽大工程, 慳好多時間以前要整包的話, 我星期日練完詩班就要趕住返屋企如今我還可以施施然的去shopping一輪才回家整手搓每次最多搓三百克, 要整多一點就要分兩次搓, 而用KA就可以一次過攪掂.  

為了找新靈感, 從圖書館借來"孟老師的100道麵包"一書這書不錯哩, 100種麵包可以慢慢試, 下次回港去找找這書, 把它買下來. 剛過去星期一焗了德國裸麥包, 全為了要消滅那包擱在雪櫃裏很久的裸麥粉 

原食譜要200克高粉100克裸麥粉, 但原來我的只剩60克裸麥粉, 只好把高粉份量提高, 水份亦相應加多很久沒做包面撒麵粉的包包, 出爐時讓我想起以前在英國常吃的歐陸包只可惜我的不是steam oven, 包包放涼了表皮不是不脆的雖然加了裸麥粉, 包包仍然很軟熟, 囝囝們喜歡用來夾火腿, 煙三文魚之類來做下午茶.


我家裏沒切麵糰的刀, 試了所有廚房的刀都不夠鋒利, 最後索性用剪刀剪, 變了九啞狀.



正在播放: John Rutter's For the beauty of the earth

8 comments:

  1. 形狀隨意, 才有特色
    [版主回覆12/02/2011 13:29:43]呢個款睇怕我有版權啩. :p

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria1 December 2011 at 06:32

    九啞狀幾好睇吖.
    [版主回覆12/02/2011 13:29:06]做佢唔到, 未入爐時姐姐話似卡通片裏面啲怪獸.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科1 December 2011 at 14:58

    九啞狀. ~~嘩~好靚呀!!!~~我成日都係搓圓形咋~!!!
    [版主回覆12/02/2011 13:27:25]我通常都係搓圓就算, 但今次見孟老師本書係咁整, 我就照整囉. 估唔到我亂嚟出嚟效果又唔錯喎.

    ReplyDelete
  4. 博師奶Mrs.blog2 December 2011 at 12:57

    雖然只用剪刀剪,但效果出奇的好啊!
    [版主回覆12/02/2011 13:25:44]都幾意外架.

    ReplyDelete
  5. 原來用剪刀都可以剪得咁靚,我下次都要試吓先!!
    [版主回覆12/05/2011 19:38:43]真係估佢唔到。

    ReplyDelete
  6. 其實我都好like食果D歐陸麵包...但就好似好難整咁...呢D包用黎夾唔同既材料食,又方便變化又多,我好鐘意架~~
    [版主回覆12/05/2011 19:38:05]我睇書話入爐前响焗爐裏面噴水,都可以整到個效果但我未試過,因為啲脆皮既留到第二日就變韌,要即整即日食又好難就時間。

    ReplyDelete
  7. just spray water into the heated oven after you put the bread in, then after about 10 minutes, spray again. To reheat to crispy, put the bread into the oven @ 100 degrees for 10 minutes (put in when the oven is cold), it will turn crispy if you baked it correctly. try it!
    [版主回覆12/07/2011 16:15:29]Thanks. Will try it out. The kids will the like crispy bread.

    ReplyDelete
  8. 不錯.很妤/
    [版主回覆12/12/2011 14:21:18]多謝!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...