Friday 25 November 2011

南乳雞翼 (附食譜)


今朝起身有些少神不守舍, 居然忘記搽防曬bb cream就出門, 當車駛出停車場時摸摸臉才想起
好彩我平時都會帶備一小樽的防曬油在手袋裏, 邊握駄盆邊搽
.
對女人來說, 尤其對像我這樣"死愛美" (Daddy說的)的女人, 防曬是非常重要的, 不然黑班浮現時就後悔莫及了
.
office一開電腦就收到一封讓我很煩的email, 有些人就是不能面對現實, 死都要拗翻生
.
算了, 今天是星期五, 我不要把這些煩事帶到weekend, 我要保留精力去攪囝囝的生日會
.
昨天回家立刻去挖士多房, , 去年為生日會所買的小玩具, 紀念品之類仍有存貨, 今日不用趕去買了!






這是我第一次焗南乳雞翼, 好香好好味, 金黃色的外皮, 看到都開胃.
焗時見到油不停地滲出, 焗完整個焗盆都是油所以都是覺得雞翼要焗比較健康, 油都被逼出來
.

材料
: 南乳 1湯匙, 1.5茶匙, 1湯匙, 麻油, 糊椒粉 適量, 雞中翼13.
做法
:
1.
將南乳搓爛, 加入其餘醃料混入, 加入雞翼醃過夜
.2.  預熱焗爐200, 共焗20分鐘至金黃色, 中途要反轉.

7 comments:

  1. TGIF! 忙完今天,好好享受這個週末!
    [版主回覆11/25/2011 15:52:30]聽日仲有得忙呀, 要等下晝生日會完先可以relax.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria26 November 2011 at 04:38

    南乳都好耐冇食. 搵吓我呢邊有冇先.
    [版主回覆11/28/2011 19:46:25]我啲都係由香港帶過嚟架,呢邊啲覺得唔好味。

    ReplyDelete
  3. 呢度唔搽防曬唔得呀...我未黎星加坡前,係少少防曬用品都唔會用,因為我想曬黑去面...但係黎左無耐,我發現自己開始有雀斑呀...所以宜家我都好乖,出街一定會搽防曬架...

    雞中翼其實我真係好鐘意架!!以前成日食...不過D人成日話呢個位係打針位,又話脂肪多,搞到我宜家好少食勒...呢個南乳雞翼真係好誘人,搞到我好想買D雞中翼黎整下...
    [版主回覆11/28/2011 19:48:26]我都聽過人話雞翼好多激素,但真係最好味呢部份嘛,所以我都唔理咁多照食,唔好成日食就得啦。

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科26 November 2011 at 14:03

    加咗南乳~~一定好香jer~正~
    [版主回覆11/28/2011 19:48:46]加咗南乳香好多。

    ReplyDelete
  5. 為食加菲netnet26 November 2011 at 23:27

    讚成..又唔洗下油..還滴晒出來...讚...
    [版主回覆11/28/2011 19:49:57]好鐘意望住啲油係咁滴落嚟,等啲油逼晒出嚟,會食得安心啲。

    ReplyDelete
  6. 乾煎都逼到油出黎架, 我好怕焗爐焗, 我無姐姐幫我洗呀...
    [版主回覆11/29/2011 14:22:02]屋企個焗爐都係我自己洗架, 我費事姐姐整壞. 不過都唔難洗.

    ReplyDelete
  7. 屋企平時好少食雞翼,因唔健康。 但睇完你個做法,油都出曬黎!我都試下焗先得!
    [版主回覆12/07/2011 16:17:55]你見到焗出嚟嗰啲油, 可能你以後更加唔敢食唔係焗嗰啲呀, 好誇張架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...