Sunday 27 November 2011

哥哥七歲生日party

本來要取消的生日party, 最後因為有一個小朋友會來而舉行. 
囝囝生日撞着學校放假, 真的好難請他的同學仔他每次都說要請十幾個同學仔, 為免太多小朋友應付不來, 所以我每年都不會邀請我自己朋友的小朋友來但他年紀仲細, 還不會拿同學仔的電話, 所以我也無從去追問到底有幾個小朋友會來, 只能被動地等家長們回覆可能人家趁學校長假出外旅行, 或者小朋友們把邀請咭丟失了, 又或者小朋友們星期六要學琴上興趣班, 今年和上年一樣, 只得一個小朋友參加但又怕其他家長沒回覆但臨時到, 預備食物很頭痛. 

星期五放工後才去超市入貨, 晚上做了馬卡龍和panna cotta.  星期六朝早要去街市買餸 (每星期一次, 所以不能不去), 回到家才快快手準備其他食物, 時間不夠, 只能做些簡單一些的來招呼客人.除了有一位同學仔, 還少不了囝囝小時候照顧他的保姆和先生, 還有我的一個同事好友保姆和她先生一向很疼哥哥的, 感謝主, 他們也是基督徒, 送了一片讚美之泉的兒童cddvd給囝囝



這是那天的下午茶餐.



蘑菇煙肉批, 外皮酥脆, 放到夜晚都仍脆.



港人party必備 - 菠蘿腸仔今次不用三花牌罐頭, 買來雞肉cocktail sausage來焗.



三層架上層有士多啤梨和朱古力馬卡龍, 朱古力味裏面是dark chocolate ganache, 士多啤梨味夾的是我自己煮的士多啤梨果醬, 幾乎是純果醬(只加了很少很少的糖), 所以不太甜中層是迷你三文冶, smoked salmon with cream cheese egg mayonnaise.

 


下層是雙層panna cotta, 又是士多啤梨和朱古力下次要買細一點的布甸杯, 這種size仍然太大杯太漏.

 

小朋友的party一定要有的蜜糖雞翼, 還有笑臉薯餅, 但冇影相.



雖然食物不多, 但大家都食到好飽, 還剩下半個批和一些三文冶其實保姆還帶來一大盆炒飯, 根本就沒辦法食得到, 最後成了我們一家的晚餐.這小朋友一入門時嚇了我一跳, 小一生怎會那麽高大原來他是小五生, 是囝囝開學時負責照顧他的buddy.  他們學校有個buddy system, 幫助小一生適應小學生活剛開學的頭幾個星期, 每個小一生都會被安排一個小五或小六的學長來做buddy, buddy 小息時會帶小一生去買嘢食, 教他們如何使用學校的設施之類想不到囝囝還繼續和他的buddy聯絡這小朋友很乖, 很有禮貌, 要拿吃的喝的都會先問過才拿他帶來了一個海盗船模型送給囝囝做生日禮物, 還很有耐心地同了個幾鐘頭把模型砌好.



小朋友還送了多一支玩具槍做禮物



我沒時間整多一個生日蛋糕, 只好去餅店買現成的, 蛋糕面是卡通片CARS的圖案, 裏面是朱古力蛋糕.   全部人都好飽, 所以作狀切就算, 只有囝囝和他的buddy兩個食蛋糕.



生日會時不肯戴party hat, 等夜晚客人全離開後細佬才戴上大佬收了那麽多生日禮物, 超開心呀左邊Lexus車是保姆的先生送他的.





8 comments:

  1. 有BUDDY SYSTEM又幾好喎....小一生初入學實怕....有大哥哥帶著較容易投入學校生活呢~~!!! 哥哥這天實好開心喇~~
    [版主回覆11/28/2011 19:55:35]係呀,呢邊學校都有呢個SYSTEM,好照顧新生。
    哥哥收咁多禮物,又有得玩,梗開心啦。

    ReplyDelete
  2. 博師奶Mrs.blog28 November 2011 at 15:45

    有這位buddy大哥哥這樣賞面來,有禮貌又用心教囝囝砌海盗船,多開心!也祝囝囝生日快樂!幸福滿滿!
    [版主回覆11/28/2011 19:56:57]想不到囝囝連大哥哥也請來了,這大哥哥確實很有家教,有禮貌又乖,如果囝囝能向他學習就好了。

    ReplyDelete
  3. 你的馬卡龍焗出立立令,好靚!
    [版主回覆11/29/2011 14:23:26]我其實唔知個面應唔應該令, 我見外面賣嗰啲好似唔令架.

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria29 November 2011 at 04:37

    港人party必備 - 菠蘿腸仔>>你講我先記得
    [版主回覆11/29/2011 14:23:43]真係架, 我呢邊冇人咁整架.

    ReplyDelete
  5. 個三層架係咪ikea買架? 我尋日係ikea見到, 差點買回家...
    [版主回覆11/29/2011 14:24:06]係呀, 我覺得好抵買.

    ReplyDelete
  6. Pandora 香傭講法文29 November 2011 at 16:54

    唔嚟果d走寶咯
    [版主回覆11/30/2011 13:55:51]就係咯. :p

    ReplyDelete
  7. 黃師奶廚藝小百科29 November 2011 at 18:22

    菠蘿腸仔~~我細個返學搞party~實有架~
    [版主回覆11/30/2011 13:55:31]呢樣係香港人party的經典呀!

    ReplyDelete
  8. SO... M finally did get his birthday party, kekeke....

    Happy Birthday M, God bless you !
    [版主回覆12/07/2011 16:16:29]Yes, he did but W said it's going to be the last time. It's just too much hassle to prepare everything for just 1 kid.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...