Tuesday 29 November 2011

冬菇瑤柱炆大芥菜

囝囝生日party時買的蛋糕, 擱在雪櫃裏沒人要吃我昨晚問大佬他喜歡我做的strawberry cake還是買來的蛋糕, 他毫不猶豫的說我做的哈哈, 氹得我好開心哩.最近少了上菜, 因為越來越懶出blog, 而且weekends很多時候都有事, 沒時間下廚.   


這是上個月煮的, 參照方太的食譜.家裏很少買大芥菜, 怕有苦味家人不吃但今次加了冬菇和江瑤柱來炆, 很香很甜, 完全不覺苦, 囝囝們也肯吃.

5 comments:

  1. 街賣既得個樣靚, 好多時都唔好食的!
    [版主回覆11/29/2011 14:26:02]香港普通街邊賣既至少有靚樣, 呢邊街賣嗰個樣都未必靚添.

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文29 November 2011 at 16:51

    我肯too^^
    [版主回覆11/30/2011 13:53:05]其實都唔苦, 仲有啲甜添.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科29 November 2011 at 18:20

    咁梗係鍾意媽媽親手做架啦~
    [版主回覆11/30/2011 13:53:42]佢哋好挑剔架, 好多時我整咗佢哋都冇興趣.

    ReplyDelete
  4. 大芥菜厚肉, 好吃呀。 我反而覺得大芥菜有甜味。
    [版主回覆11/30/2011 13:55:16]我諗一啲啲, 有時買到都幾苦吓, 今次呢舊就甜.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria30 November 2011 at 06:56

    芥菜個苦味我好鍾意食.
    [噢!地利 Oh!tria回覆12/01/2011 07:06:18]冇特登去搵,唔知有冇呢?
    [版主回覆11/30/2011 13:54:48]你嗰邊有冇得買呢?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...