Friday 3 December 2010

芒果藍莓鮮奶慕絲卷蛋

為了星期日請客, 又順便練習, 就整了卷蛋作飯後甜品.

跟周老師的鮮奶水果蛋糕卷食譜, 用了芒果和藍莓.  今次蛋糕抹得平好多, 但爐温可能低了點, 表面會有少少痴手.  不過無所謂, 因為呢個蛋糕係用反卷的.  呢個食譜要先整牛奶慕絲, 比就咁用打起忌廉多個步驟但易卷好多.

芒果和藍莓整齊的排上蛋糕上, 邊邊特地唔抹上慕絲, 因為卷時啲慕絲都會唧向側邊.


卷好切開就係咁樣嘞, 卷法仍須多練習, 無論生果之前排得幾整齊, 卷時都係會推埋一邊.


周老師呢個食譜幾好, 9"x13"蛋糕只用80g忌廉, 唔怕肥, 糖份亦少, 唔會太甜.

人客都好鐘意食, 尤其啲小朋友.  朋友的囝囝平時唔鐘意食蛋糕但今次佢食咗兩片哩.



題外話:

某日响商塲見到有馬卡龍賣,

我同daddy講: 我想買嚟試吓呀.

daddy: 吓, 買嚟做乜, 你自己整嗰啲咁好食, 駛乜買呀!

我有冇聽錯呢, 我諗我發緊夢, 佢平時只會柴我台咋喎.

10 comments:

  1. So Sweet! Walter! Well done!
    其實呢d唔經意說出既, 才是真心話呀!
    [版主回覆12/06/2010 11:55:00]係呀, 真係好難得架. 

    ReplyDelete
  2. 咁以後咪唔駛出街食飯? 大家都識煮飯......
    [版主回覆12/06/2010 11:55:00]哈, 呢樣又唔驚喎, 我老公一個星期唔出街食至少一次飯(返工lunch唔計)佢會身痕架.

    ReplyDelete
  3. 你每次整啲西餅都好靚!
    [版主回覆12/06/2010 11:54:00]唔靚嗰啲我未必post啫. 

    ReplyDelete
  4. 你老公冇講錯呀..真係睇得又食得,羨慕羨慕,
    [版主回覆12/06/2010 11:53:00]多謝呀, 你都係一樣啫. 

    ReplyDelete
  5. 嘩, 條蛋卷好吸引呀, 講真架, 好軟綿綿呀
    [版主回覆12/06/2010 11:53:00]呢個食譜整出嚟個蛋糕真係好軟好味架.

    ReplyDelete
  6. 真係LUM死...老公又鐘意...仔仔又鐘意...連仔仔D朋友都鐘意...仲有我地依班BLOG 友都好鐘意....
    要出街...下次先再揾下你D仔仔既近況
    [版主回覆12/06/2010 11:52:00]其實你哋支持我多過老公同囝囝喎, 佢哋柴台機會多啲架. 

    ReplyDelete
  7. 你D蛋卷真係越卷越靚!!!唔講得笑呀!!
    [版主回覆12/06/2010 11:51:00]最近卷上癮, 希望卷多啲會再卷得靚啲啦.

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria4 December 2010 at 05:33

    好靚吖!
    [版主回覆12/06/2010 11:50:00]多謝!  都仲學緊.

    ReplyDelete
  9. 一個字講晒"正"
    [版主回覆12/06/2010 11:49:00]多謝你!  仍然係學習緊.

    ReplyDelete
  10. 個蛋卷好靚呀,就算唔加野係中間,都應該好好食
    [版主回覆12/10/2010 09:18:00]個蛋糕好軟熟, 啲鮮奶慕絲又好味, 所以你講得啱, 唔加生果都會好好食, 呢個食譜好掂.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...