Wednesday 16 November 2011

美式早餐


一日之計在於晨, 所以早餐好重要.今朝要去外面開會, 索性一早去開會地方附近先食早餐.我公司位置極偏僻, 平日冇啖好食今朝可以舒舒服服的坐在cafe裏嘆咖啡食早餐, so good to be back to civilisation!叫了一個美式早餐, 跟咖啡和橙汁咖啡是美式咖啡, 很淡, 非我所愛, 但總比平常在公司裏飲的好. 我還是這cafe應該是no pork, no lard (無豬肉和豬油, 為遷就馬來同胞), 煙肉和火腿都不是豬肉製的蘑菇是罐頭貨, 蕃茄居然沒煎過, 我還是最愛Full English Breakfast.但還是要為着能吃這豐富的早餐感恩, 至少吃完這份早餐, 我到現在還不餓, 今日大概可以不吃樓下canteen的難食午餐了.

9 comments:

  1. 吃完呢份早餐, 我都應該吃不下午餐了! 但我還是喜歡, 很豐富啊!
    [版主回覆11/17/2011 11:47:40]最尾我成兩點先食碗湯米粉囉.

    ReplyDelete
  2. 係呀, 早餐好重要呀, 如果果日無食早餐, 成日都唔多妥囉~
    [版主回覆11/17/2011 11:47:00]我奶奶成日話"早餐吃得飽, 午餐吃得好, 晚餐吃得少", 我都覺得係啱既.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科16 November 2011 at 19:00

    早餐好重要架~我朝早食得多~有時覺得lunch 都唔駛食~仲好精神~
    [版主回覆11/17/2011 11:45:32]所以我從來唔會skip早餐既.

    ReplyDelete
  4. 我以為 American breakfast點都會有幾片 crispy bacon架。
    [版主回覆11/17/2011 11:45:06]有, 一片咁大把, 嗰片紅色既就係啦, 都唔知咩肉整既, 成片紙皮咁, 我食咗一啖咋. 早知係咁, 我寧願叫個muffin就算.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria17 November 2011 at 07:20

    煙肉同火腿咁係乜肉呀?
    [版主回覆11/17/2011 11:43:41]我諗係雞肉或火雞肉, 煙肉都有可能係牛肉.

    ReplyDelete
  6. 好豐富呀!!! 食完晒....應該唔駛食LUNCH 喇!!!

    ReplyDelete
  7. 我最想食煎雙蛋...

    ReplyDelete
  8. 博師奶Mrs.blog17 November 2011 at 14:12

    難得可以優悠閒地坐在cafe裏嘆咖啡食早餐,好寫意啊!
    [版主回覆11/23/2011 14:18:33]真係好難得呢, 尤其有了小孩以後.

    ReplyDelete
  9. 你唔講,都唔知果塊係煙肉...個樣咁怪既...我上次喺bintan hotel食早餐,都食過一次牛既煙肉...可能我like食牛...我覺得都幾好味架其食...
    [版主回覆11/23/2011 14:19:44]牛肉整既我又唔mind, 但我真係唔知嗰塊煙肉物體係乜肉做架, 好似食紙咁, 好artificial, 冇咩味架.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...