Friday 11 November 2011

臘腸雞脾煲仔飯, 鹹魚粒炒小芥蘭

家中老爺少爺們都愛吃煲仔飯, 平時見到帶骨的雞塊都敬而遠之的Daddy, 只要煲仔飯內加了臘腸就會大口大口的吃, 也不計較雞塊有骨.瓦煲裂了, 還未買新的, 將就點用飯煲煮我怕肥, 雞皮全去掉, 我也不喜歡下老抽, 所以飯是白白的, 但充滿了有冬菇, 臘腸和雞的
味道, 不用下甜豉油就夠好味了.
用電飯煲煮煲仔飯最簡單, 飯滾後把醃好雞肉, 臘腸和冬菇加入, 飯熟跳制後不要開蓋繼續多焗十分鐘就成用瓦煲煮當然更有風味, 但用飯煲就勝在不用看火, 也不怕煮燶.



同一餐還炒了鹹魚炒小芥蘭, 爆香鹹魚粒時, 香氣溢滿整間屋, 囝囝跑進廚房問: "Smell so nice! What are you cooking?"  平常 要逼才肯食菜的囝囝們, 這餐自動的夾菜食哩.



正在播放: 我愛我的家

8 comments:

  1. 等我下次返香港帶鹹魚黎先.....用黎炒小芥蘭實勁香呀!!! 我淨係識用蒜蓉炒喳...
    [版主回覆11/11/2011 16:07:38]我啲鹹魚都係上次去大澳時買架, 好正, 不過差唔多食晒lu, 下次番香港又要入貨. 我都係第一次咁炒, 學"店小二"咁, 不過佢哋既有加啲青檸汁(我估炒好後加既), 但我嗰日屋企冇青檸所以冇加, 加埋會更好味.

    ReplyDelete
  2. 博師奶Mrs.blog11 November 2011 at 16:22

    WOOWWoo....香氣四溢啊﹗好味道﹗
    [版主回覆11/14/2011 16:32:57]用鹹魚炒餸特別香, 不過這類食品都唔健康, 偶而一次好了.

    ReplyDelete
  3. 新加坡D斑蘭旦糕好有名喎,係咪真係好好味呀?
    [版主回覆11/11/2011 16:47:22]我諗睇你邊間買囉, 有好有唔好, 好食既就好香好鬆軟, 不過賣幾貴吓. 你整既都應該好好味啦.

    ReplyDelete
  4. 見到都胃口大開^^
    [版主回覆11/14/2011 16:33:45]最近愛上鹹魚炒餸, 不過始終唔太健康, 偶而一次好了.

    ReplyDelete
  5. 我都去雞皮和唔愛老抽架.
    [版主回覆11/14/2011 16:35:00]如果係新鮮雞我有時都會連皮煮, 但今次用雪藏雞脾, 所以去皮.

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科14 November 2011 at 12:29

    秋風起~呢期大家都食煲仔飯喎!~
    [版主回覆11/14/2011 16:35:50]雖然我呢邊冇秋風起, 但成日落兩都有少少涼, 食完煲仔飯就暖笠笠.

    ReplyDelete
  7. Pandora 香傭講法文14 November 2011 at 16:41

    d菜真係好綠油油^^
    [版主回覆11/16/2011 12:36:34]今次啲菜買得靚亦炒得靚. :-)

    ReplyDelete
  8. 我自己一個食飯最鐘意放晒d送係飯煲焗熟佢黎食架...正!
    [版主回覆11/16/2011 12:37:58]我以前都係咁架, 炸菜肉片, 蝦米菜飯... 諗番都好味. 不過已經好耐冇機會自己一個人煮飯食lu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...