Friday 2 December 2011

咖喱牛肉



今日星期五喇, 又到weekend, yeah!

今晚Daddy話去睇那些年, 呢部戲我一路想睇, 希望買到飛.

再加上聽日我媽咪下晝就到新加坡, 今次住夠一個月, 所以你哋可以想像我今日有幾興奮.

為迎接嚟緊呢個精彩weekend, post個惹味的菜.

呢個咖喱牛肉又是上個月的舊作, 由姐姐煮的事緣之前在街市見到好靚的迷你茄子, 冇諗煮咩就買了買了之後想來想去最好方法還是用來煮咖喱, 次次都食咖喱雞有點悶, 不如煮牛肉吧.

臨時決定煮牛, 但冇時間去買牛展牛腩, 只好在Fairpricechuck tender, 少了脂肪和筋,炆完 始終有點乾.

姐姐每次煮咖喱都係好似湯咁, 我仲以為佢煮得中國菜多唔識煮印尼菜, 後來同印尼華僑朋友講起, 原來印尼人煮的咖喱通常都係比較稀, 唔會好似我哋平時嗰啲咁杰的.





迷你茄子樣子好靚, 令我充滿期待, 可惜煮完帶苦味, 有點失望

十二月了, 可以開始聽聖誔歌了. 正在播放: John Rutter's Angel's Carol, performed by the Cambridge Singers

10 comments:

  1. 嘩, 伯母今次黎足一個月, 係咪因為香港就放聖誕假, 唔駛揍孫?
    [版主回覆12/02/2011 14:59:45]係因為我囝囝哋放假, 所以可以成日陪住佢.

    ReplyDelete
  2. 博師奶Mrs.blog2 December 2011 at 15:16

    嘩﹗真開心啊﹗媽媽來真會特別愉快。
    [版主回覆12/05/2011 19:34:40]係呀,不過媽咪喺度我就未必有時間UPDATE個BLOG。

    ReplyDelete
  3. Pandora 香傭講法文2 December 2011 at 17:04

    oh! 迷你茄子苦架....
    [版主回覆12/05/2011 19:34:08]可惜呢次既苦苦哋。

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科2 December 2011 at 17:24

    那些年~家吓好似個個都有睇過咁~~哈~~
    [版主回覆12/05/2011 19:33:53]好好睇呀! 好笑亦好感動。

    ReplyDelete
  5. 我仲未睇<那些年>呀!!! 呢邊無得上又未有老翻呢....個個都睇左又讚好睇呢~!!! 呢兩日好想食咖喱呀...但到你既咖喱流晒口水呀!!
    [版主回覆12/05/2011 19:33:32]睇咗喇, 好好睇呀雖然有啲內容會有少少低俗, 但真係好正, 會勾起好多回憶哩。可能你返香港時都仲未落,咁你就可以去睇。

    ReplyDelete
  6. 超級喜歡John rutter 呢個album 我非常愛呀!
    [版主回覆12/05/2011 19:31:29]John Rutter 啲音樂真係好正,聽得好舒服。

    ReplyDelete
  7. 爆笑80後,提供每日一笑話,希望你能有空拜訪一下,留返個言,擔保笑爆你個嘴
    [版主回覆12/05/2011 19:30:32]多謝你留言,你啲笑話好好笑呀!

    ReplyDelete
  8. 係呀...我媽咪個工人就係印尼人...媽咪就係話佢做咩印尼人唔識煮咖哩,煮到個汁咁稀...因為本身係工人自己主動話要煮俾媽咪食既...食過一次,媽咪叫佢以後千祈唔好再啫...笑屎我...我媽咪食野仲麻煩過我十倍呀...做著佢工人真慘....
    [版主回覆12/05/2011 19:27:43]其實味道都係一樣啫,只係稀啲之嘛,當湯淘飯都OK既。

    ReplyDelete
  9. mini eggplant so cute!!
    [版主回覆12/06/2011 10:07:34]你試試種吓吖.

    ReplyDelete
  10. 真戥你開心!媽咪黎星跟你一家共度一個溫馨既聖誕節及新年! 又可以避寒!
    [版主回覆12/07/2011 16:14:32]我都希望, 但...其實有口難言, 有機會見面先講.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...