Wednesday 23 November 2011

哥哥七歲生日


昨天是大佬的七歲生日, 為了他的生日, 我花了不少心思.晚上切完蛋糕後, 感覺終於鬆一口氣, 怎麽囝囝生日我會覺得有壓力呢?我本來提議出外食晚飯慶祝, Daddy說他不能早收工, 那就只好在家吃.吩咐姐姐煮囝囝們最愛的燒雞, 加上焗薯, 笑臉薯餅和腸仔腸仔我是放工後專程去超市買的哩開飯前我為生日蛋糕作裝飾, 順手將切成心心的士多啤梨放在碟上做裝飾.



囝囝食得好開心看到他戴的手錶嗎? 這是姐姐送給他的生日禮物啊


 

飯後小休片刻後就切蛋糕, 這蛋糕是囝囝自己從蛋糕書中選出叫我做給他的我們唱完英文生日歌後, 大佬說也要聽中文版, 就由細佬用發音不準的華語來唱, 大佬聽了很滿意.

 

囝囝們很喜歡這蛋糕, 大佬一連吃了兩大件, 看他這表情就知他有多開心當然我見到他開心, 我就更開心啦.

 

小朋友大得很快, 眨眼間就七歲了, 再過兩年可能就比我高了, 也可能不再黏我了, 所以要好好珍惜現在的相處時間.

雖然我沒買禮物送他, 但我為他生日所花的心思他全然感受到.  他抱着我說: "Mommy, I love you!".

9 comments:

  1. Happy Birthday to 哥哥, 快高長大, 身體健康!
    [版主回覆11/24/2011 14:43:32]多謝姨姨!

    ReplyDelete
  2. Pandora 香傭講法文23 November 2011 at 17:34

    我都睇得happy, 祝佢身體健康!
    [版主回覆11/24/2011 14:43:50]多謝, 佢happy即我happy.

    ReplyDelete
  3. 生日快樂哥哥,祝開心每一天!
    [版主回覆11/24/2011 14:44:07]多謝姨姨!

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria24 November 2011 at 06:09

    咁開唔開生日會?
    [版主回覆11/24/2011 14:46:04]好問題, 應該今個星期六生日會, invitation就分咗俾佢啲同學仔, 但到依家都冇人覆, 睇怕都要取消. 囝囝已經有心理準備.

    ReplyDelete
  5. 我有睇細佬唱既既短片呀,真係好溫馨囉~~ 你真係一個廿四孝媽媽,抵仔仔們咁錫你既~~ 哥哥,生日快樂, 快高長大, 要永遠錫媽咪,愛媽咪呀!!!
    [版主回覆11/24/2011 14:47:10]多謝你! 嗰段片我睇完再睇, 真係好開心.

    ReplyDelete
  6. 黃師奶廚藝小百科24 November 2011 at 13:54

    同我同一日生日~哈哈~~~生日快樂哥哥~~快高長大, 身體健康~~~
    [版主回覆11/24/2011 14:50:55]又會咁啱既. 哥哥都祝姨姨生日快樂.

    ReplyDelete
  7. 生日快樂 TO哥哥~~~咁生日會除消左呀??
    [版主回覆11/28/2011 19:52:33]多謝你呀! 生日會開咗喇!

    ReplyDelete
  8. 祝哥哥快高長大,身體健康呀!
    [版主回覆11/28/2011 19:52:50]多謝姨姨!

    ReplyDelete
  9. 趁佢地仲細,真係要好好珍惜現在的相處時間。 眨眼間,一上到中學,就有他們自已既世界!
    [版主回覆12/07/2011 16:21:47]係呀, 依家趁佢哋仲肯同我傾計時要傾多啲.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...