Wednesday 9 November 2011

花旗參嚮螺瘦肉湯



星期一放假那天中午飲茶時食過煎炸物, 又食了燥熱的豬腳薑, 為怕上火晚餐就煲了花旗參嚮螺瘦肉湯.

花旗參清熱解毒, 嚮螺又滋陰, 所以這湯很有益啊!

用瘦肉煲的湯很清, 嚮螺的甜蓋過花旗參的甘苦, 囝囝們也肯喝.



材料很簡單: 瘦肉, 嚮螺乾1隻, 蜜棗1粒, 果皮1角, 薑1片, 花旗參適量.



做法:
1. 嚮螺用少許水(過面就夠)浸至稍軟, 出水備用.瘦肉亦飛水備用.果皮浸乾括去囊.
2. 水滾後加入所有材料, 大火煲十分鐘, 轉細火煲至少兩個半小時.
3. 熄火後加鹽調味.

7 comments:

  1. 博師奶Mrs.blog9 November 2011 at 13:24

    個湯好得啊!嚮螺再蘸小小匙油吃,正!
    [版主回覆11/10/2011 10:08:12]呢個湯又清甜又有益, 我覺得啲嚮螺就咁食都好好味.

    ReplyDelete
  2. 好久沒飲過住家湯水了,,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆11/10/2011 10:07:21]咁就要煲吓嚟飲啦, 湯水有益呀.

    ReplyDelete
  3. 一粒蜜棗?係咪怕甜?我放兩粒,我以為自己怕甜放得少。可能我唔識煲湯吧
    [版主回覆11/10/2011 10:06:03]我亂嚟架咋, 我想飲到嚮螺本身既甜味, 所以只落一粒囉, 而且今次煲得細煲. 平時西洋菜之類我就會落兩至三粒.

    ReplyDelete
  4. 原來呢個湯係下火GA....我成日以為花旗參係燥熱呢.....
    [版主回覆11/10/2011 16:34:40]花旗參清熱下火架, 最啱捱夜既人飲. 人參就係燥熱.

    ReplyDelete
  5. love this soup...
    [版主回覆11/10/2011 16:35:01]very tasty and healthy.

    ReplyDelete
  6. 嘩!咁識補呀!
    [版主回覆11/11/2011 10:18:09]女人唔補好易老嘛.

    ReplyDelete
  7. 我好鐘意呢個湯
    [版主回覆11/14/2011 16:31:37]煲嚟飲吓啦, 對身體有益呀.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...