Saturday 25 December 2010

Merry Christmas!

今年聖誕節因為兩個囝囝和Daddy都病咗,所以平安夜沒去教會聚會,覺得有啲失落。 咁多年每年平安夜都响教會過,今年喺屋企過,仲要食清茶淡飯,好唔慣。

好彩被Mommy Dearest邀請去佢度食Christmas dinner, 終於有啲聖誕氣氛。不過,下篇先post今晚食乜。

囝囝們星期三下晝開始病,我就星期四請childcare sick leave留响屋企湊佢哋,順便可以預備聖誕蛋糕和一些曲奇做禮物。

諗住Christmas dinner之後一定好漏,所以揀了Vanlily的伯爵奶茶檸檬慕絲蛋糕。



星期四一邊整蛋糕,細佬就係咁要去廁所,所以整吓停吓,又洗成百次手之後,呢個蛋糕真係一鑊泡,杏仁蛋糕底都焗咗兩次,我以為唔出得門口添。後尾甩模後見個樣都OK,只係個奶茶啫哩層跣咗去一邊,旁邊唔靚。今日下晝就打啲意大利馬令嚟抆上面,再求其放啲裝飾上去。膽粗粗咁就將呢個蛋糕拎去送俾MD,希望佢唔好見笑啦。我都係第一次整呢款蛋糕,唔知咩味,頭先我又要早走番嚟睇啲囝囝,冇機會食到, 希望唔會太難食啦,最擔心中間啲脆脆會淋晒。

有剩馬令,用嚟玩吓flaming alaska。我無放火, 只係將啲馬令抆喺舊雪糕上面,再揾支火熗嚟燒吓佢啫, 都幾好玩。


另外還焗了伯爵奶茶小餅乾和三色雪球作禮物。


怕曲奇會漏風,先放入保鮮袋才入盒。


原味,綠茶和朱古力雪球,我怕甜所以只滾上好薄的一層糖霜。



噚晚漏夜去Daiso買的禮盒和絲帶,希望收到的朋友會喜歡,食完啲餅餅個包裝可以recycle哩,唔怕嘥。



仲未到十二點,仲嚟得切再講多次



Merry Christmas!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...