Tuesday 4 May 2010

30Apr2010 兩餸一湯一甜品

今個月都會好忙好忙, 忙到無氣透呀.

姐姐返鄉下一個月, 我同daddy要輪流請假留响屋企湊兩個囝囝.  今個月乜私人時間都冇晒喇.

上星期五姐姐搭早機走, 我就留响屋企.  原來湊住兩個係好難做到家務的, 實在佩服姐姐平時點樣一腳踢.

第一日喺屋企, 仲要時間去適應, 好多嘢想做但時間分配好有問題, 結果晚餐只好草草解決.

青瓜炒魷魚



蒜蓉炒菠菜


清補涼排骨湯


仲有飯後甜品 - 冰糖南北杏木瓜燉雪耳.  好好味, 可惜成煲木瓜我一個人食, 囝囝同daddy都唔食木瓜, 淨飲糖水食雪耳, 激死!


咁如果我返工daddy留响屋企, 晚餐又點算呢?  咪又係我趕返屋企煮囉.  所以要一早計劃定, 預先整定.  於是嗰日就去買煙肉和牛肉碎, 整咗一大煲肉醬(Bolognese sauce).


分開一份份雪入冰箱, 要食時翻熱就攪掂, 送飯送意粉都可以.


暫時存貨只有肉醬和一煲炆牛肉, 大家仲有冇其他建議呢?  整定多啲存貨我放工後就唔駛咁趕.

8 comments:

  1. 真係服左您啦, 咁犀利. 肉醬都幾兜.  薯仔炆雞又得唔得呀? 葡國雞?
    [版主回覆05/05/2010 09:01:00]薯仔炆雞已經係我計劃中, 葡國雞我唔識煮呀.

    ReplyDelete
  2. 我就返而係星期六日"業"定d 雞翼/雞扒/ ribs, 放工返屋企就放入焗爐, 就算我OT 遲返都可叫老公拎去焗~又或者豉汁排骨一蒸就可以, 好方便~
    [版主回覆05/05/2010 09:03:00]唉, 就算我醃定啲嘢, 我老公都唔會煮架.  如果我叫佢帮手洗定菜, 佢會話不如出街食.    我都係諗住整豉汁排骨, 噚晚啱啱整蒸雞, 前一日斬咗醃定, 同飯一齊蒸, 快快手攪掂.

    ReplyDelete
  3. 個肉醬好好呀!早知跟你煮啦.
    [版主回覆05/05/2010 09:04:00]好食又方便, 試吓吖.

    ReplyDelete
  4. you can try to make Mayo Tuna "tong sum fan" with cauliflower.. that is what my mum used to make when she was away for a holiday....hahahaha
    [版主回覆05/05/2010 09:05:00]hmmm unfortunately my kids and husband are quite picky, I don't think they'll eat this kind of cold dish for dinner.  Thanks for the suggestion.  This would be perfect if I were to cook for myself.

    ReplyDelete
  5. 嘩...咁都叫草草解決?! 我平日冇人攪住我自己煮先煮得出咁多嘢咋...
    [版主回覆05/05/2010 09:09:00]都係簡單小炒啫, 兩隻馬騮喺度氹氹轉, 我都無乜心機煮.

    ReplyDelete
  6. Mommy Dearest5 May 2010 at 11:26

    1. braise more beef (Chinese style with bean paste) with lots of gravy; it can go with noodles, rice or porridge.
    2.  bbq pork ribs, chicken wings, pork chops
    3.  steam chicken and keep it in portion and freeze
    4.  steamed minced pork patty for the kids
    need more ideas?
    [版主回覆05/05/2010 13:44:00]Thanks for the ideas.  Should be sufficient for me to get by. 

    ReplyDelete
  7. 煮飯都還可以,最憎做家務。希望姐姐唔係度既時間可以快啲過啦!  Hang in there!
    [版主回覆05/05/2010 13:45:00]我都係咁話, 啲細路每次食完嘢都要抺番地, 細佬嗰日又瀨濕床, 要換床單洗床單, 真攞命!

    ReplyDelete
  8. 感謝分享!推~ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...