Wednesday 19 May 2010

叉燒包, 椰檳

每個週末都要為囝囝預備之後一個星期的下午茶包包, 每次都要煩惱要整咩包.

包包不可以有葱, 洋葱, 菜之類的餡料, 來來去去都是火腿包, 腸仔包, 吃多了會厭, 而且這類加工食品始終不大健康.

上次囝囝晚餐要食叉燒飯, 正好剩下的叉燒可以用來做叉燒包, 自家製叉燒保證安全乾淨.

有圓形和三角形, 細路仔食的麵包一定要有少少唔同樣佢哋先有興趣, 囝囝就特別鐘意三角形, 因為我第一次整呢款做型嘛.  包得唔好, 右上角嗰個爆餡添.



叉燒切粒, 用油爆香, 加入蠔油, 叉燒醬, 水和少少茄汁, 埋芡, 就成了叉燒餡.  包到尾先記得影相, 所以只剩少少餡.


另外還整了椰檳, 是給自己做早餐的.

未焗前.


出爐後.


這次我沒減水份, 麵糰勁濕, 好彩最後都搓到, 但出來特別軟熟, 我自己都食到唔停口.


不過椰檳呢樣包真係只能偶一為之, 因為真係好肥, 牛油用量和菠蘿包不相伯仲.  原食譜用100克椰絲, 我減至40克, 冇咁肥. 

2 comments:

  1. 佩服你用手搓都可handle超濕麵糰呢! 不過放得水少, 又真係影响軟度...

    ReplyDelete
  2. 正正正...我也鍾意三角形啲麵包!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...