Sunday 18 November 2012

梅子炆鴨

之前看Honney煮了梅子鴨,很想立刻就買鴨來煮。但等她煮了兩餐鴨,我還是買不到鴨。

終於昨天在超市見到有兩隻鴨賣,多開心!

我沒有自家醃的酸梅,用了買來的鹹水梅,半隻鴨用四粒梅,一點冰糖,再加老抽調色,就成了很開胃的梅子炆鴨了。




鴨的肥油真的很多,所以炆之前我先把鴨抹乾,用易潔鑊加少許油(是很少很少的)來煎,把鴨油盡量逼出來,炆出來的汁就不會那麽油。

那鴨油之後我還用來炒白菜仔,不要浪費嘛,很香的啊!  雖然用鴨油炒並不太健康,但偶而一次也無所謂啦。

料頭只用乾蔥頭和薑片, 炆完的蔥頭和薑都很好吃哩,姐姐,我和細佬爭着吃蔥頭。

這餐囝囝們很喜歡,吃了很多的鴨,就算是有骨的,他們也開心的慢慢啃。我就最喜歡那汁,用來撈飯就能吃一大碗了。

唯有Daddy就很可憐,白菜仔送飯,幸好還有一鍋節瓜排骨湯。




今日哥哥去了教會的兒童營,是為幼稚園高班到小六的小朋友而設的。 細佬太細不能去,只好依依不捨的和哥哥擁抱道別。

細佬是真的不捨得和哥哥分開的,昨天晚上就因為這樣哭了,說:“I'm very sad.  I cannot sleep with 哥哥tomorrow."

哥哥第一次在外過夜,真有點擔心。希望這幾天他除了聽聖經道理外,還能學會照顧自己和怎樣和朋友相處。




9 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria19 November 2012 at 01:26

    學吓照顧自己都唔錯.
    [版主回覆11/19/2012 11:39:47]希望佢响camp 度乖啲, 唔好俾人趕返屋企啦.

    ReplyDelete
  2. 我都喜歡自己炆鴨, 不過功夫實在多。
    [版主回覆11/19/2012 11:39:13]最麻煩就係要用鉗去慢慢抜毛.

    ReplyDelete
  3. Son Cheung 正 義19 November 2012 at 12:11


    [版主回覆11/20/2012 10:00:48]

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科19 November 2012 at 14:17

    哈~好好感情~弟弟好愛哥哥~!
    [版主回覆11/20/2012 10:00:43]佢哋兩兄弟好close, 成日攬頭攬頸.

    ReplyDelete
  5. 博師奶Mrs.blog19 November 2012 at 15:24

    見到隻梅子鴨就好想食,好肚餓!

    也祝哥哥去camp開心又得著!
    [版主回覆11/20/2012 10:00:11]我諗佢玩得開心到唔記得爸爸媽媽了, 一個電話都無呀.

    ReplyDelete
  6. 隻鴨整得好靚呀!!
    [版主回覆11/20/2012 09:59:26]多謝呀! 可能煎過鴨皮易上色啲.

    ReplyDelete
  7. 終於買到鴨了? 我不用油, 乾鑊煎走鴨油.....
    [版主回覆11/20/2012 09:58:50]我本來都係想白鑊煎, 但臨落鑊煎改變主意, 驚煎得個皮唔靚, 所以落啲啲油去等個pan底有一層薄薄的油.

    ReplyDelete
  8. I wonder if your younger son managed to fall alseep without his big brother at his side?
    [版主回覆11/20/2012 09:57:09]返到屋企就好似無事咁, 夜晚都無揾哥哥, 佢話哥哥三日後先返喎, 姐姐陪佢瞓.

    ReplyDelete
  9. 哥哥去兒童營,好呀,可以學下獨立!
    [版主回覆11/21/2012 15:55:41]我都係咁諗, 佢今次玩得好開心, 唔捨得返屋企添.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...