Thursday 29 November 2012

Poppy seeds roll (附食譜)

昨晚睡不好, 很累, 所以先post一篇倉底貨.

這是多久好久以前做的poppy seeds roll (黑櫻籽包)
.

食譜出自Delia Smith, 牛油份量很重, 所以成品是非常香, 好好吃喔!

我很喜歡吃有黑櫻籽的麵包, 但家人全部都不愛 (不明白, 黑櫻籽本身沒什麽味道嘛), 所以我在二記買了一包, 用了好久都用不完.



下面是我大概翻譯的食譜, Delia Smith 寫的做法是沒提到要搓到什麽樣子的, 只說搓十分鐘, "光滑有彈性"是我自己加的.  我依稀記得(幾年前做的)我是沒搓出薄膜的.  牛油是待麵糰發酵後才加的, 和我們平常做的麵包做法不一樣. 

Makes 16 rolls
Milk 275 ml
Sugar 1 tsp
2 tsp yeast
450 g bread flour
2 tsp salt
110 g butter
1 egg

直接法
將所有材料混合(牛油除外)搓揉至成光滑有彈性的麵團。靜置發酵至兩倍大, 排氣,慢慢搓入牛油。
工作枱撒少許粉,分割滾圓,造型,灑上poppy seeds, 最後發酵約一小時。放入預熱焗爐190度焗20分鐘。

6 comments:

  1. 噢!地利 Oh!tria30 November 2012 at 04:28

    poppy seeds係有d味架,我都唔食.
    [版主回覆12/03/2012 16:54:04]可能我味覺冇咁敏感, 我真係食唔出有咩特別味.

    ReplyDelete
  2. 我有朋友特登買 poppy seed 來食, 所以口味真係好難估。
    [版主回覆12/03/2012 16:53:32]咁我又未試過就咁放入口食, 放响麵包上面唔多食得出有咩味, 只覺得脆脆哋幾香口.

    ReplyDelete
  3. 博師奶Mrs.blog30 November 2012 at 12:38

    加了黑櫻籽包,我就覺得相當吸引啊,加上很重的牛油香,好味!
    [版主回覆12/03/2012 16:52:25]真係充滿牛油香, 好好味, 但好肥囉.

    ReplyDelete
  4. Luca媽@Azerbaijan30 November 2012 at 15:09

    以前在薩哈林是沒有完整poppy seed賣的,只有碎的(好似粉咁)
    可能黑色唔吸引小朋友吧
    [版主回覆12/03/2012 16:51:57]我都唔知我呢邊有冇得賣, 由香港買返嚟咋.

    ReplyDelete
  5. 我都少食...但又唔會特別抗拒...

    ReplyDelete
  6. 我鍾意食有poppy seed 既麵包架,但都是在香港返工時在麵包鋪買做早餐!可惜呢邊好似唔多覺眼!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...