Monday 26 November 2012

哥哥生日快樂!

哥哥八歲了!

感謝主保守囝囝健康成長.

今年囝囝沒有要求開生日會, 可能因為今年他的同學們都沒有生日會.

所以他今年的要求不高, 只要有禮物和蛋糕. 

我最近都很忙, 很難抽空做蛋糕, 提議今年買一個.  囝囝聽到幾乎要哭, 他說外面的蛋糕不好吃, 他一定要我做給他, 還指明要和上年一樣的French style strawberry cake.

他這樣說, 我不做也不可以啦.

只好請半天假在家裏做蛋糕, 去年做圓形, 今年要有點不一樣, 就做方形.  不過這次的cream mousselline打得不好, 不知道哪裏出錯, 有點水油分離, 做好後"無眼睇". 放工後才脫模和裝飾, 所以有點求其.  本來要做一個有爆旋陀螺圖案的生日牌, 但不夠時間慢慢較顏色和畫, 就只寫字算了.

雖然今年做的不好, 但他看到蛋糕還是很開心哩!





兩兄弟靠在一起好甜喔! 


最開心就是吹臘燭, 吹得很用力呀!  去店裏走了兩趟都買不到8字的臘燭, 只好點八支小臘燭, 他們吹得好過癮.


其實我十萬個不願意這個時候做士多啤梨蛋糕, 因為還沒有韓國士多啤梨賣, 只有美國和澳紐的, 通常都很酸.  蛋糕裏的士多啤梨真的蠻酸的, 但很奇怪他們兩兄弟就是喜歡這款蛋糕, 整個蛋糕幾乎是他倆吃完, 他們可以用來做早餐和下午茶.

10 comments:

  1. Pandora 香傭講法文26 November 2012 at 21:34

    好開心^^
    [版主回覆11/29/2012 14:39:30]係呀, 多謝!

    ReplyDelete
  2. happy birthday to 哥哥
    [版主回覆11/29/2012 14:39:17]多謝!

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria27 November 2012 at 05:21

    外面蛋糕不好吃>> 哥哥真係識貨.
    [版主回覆11/29/2012 14:39:07]哈哈, 係囉, 今次咁識貨既.

    ReplyDelete
  4. 你話吖, 母愛真偉大, 放半日假去整蛋糕! 最心甜就係小朋友捧場,食得開心!
    補祝Mat 生日快樂!身體健康!快高長大!學業進步!孝順父母!
    [版主回覆11/29/2012 14:39:05]多謝! 做人阿媽就係咁啦, 佢哋開心我哋就開心.

    ReplyDelete
  5. Matthias , 生日快樂!身體健康!
    [版主回覆11/29/2012 14:37:24]多謝姨姨!

    ReplyDelete
  6. Luca媽@Azerbaijan27 November 2012 at 18:17

    媽媽的旦糕,永遠都是無敵!!!
    生日快樂Mattias!!
    [版主回覆11/29/2012 14:37:05]多謝你! 其實都係呢款蛋糕架咋, 其他佢未必食架.

    ReplyDelete
  7. 第二張相...細佬笑得好甜呀!!
    [版主回覆11/29/2012 14:36:34]係呀, 甜到漏呀!

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday to 哥哥!
    有哥哥呢個fans, 請假都要羅~
    [版主回覆11/29/2012 14:36:19]多謝你! 唔知點解只有呢隻蛋糕佢先會咁捧場, 其他佢無咩興趣.

    ReplyDelete
  9. 祝丁哥哥身體健康,學業進步呀!
    [版主回覆11/29/2012 14:35:50]多謝你!

    ReplyDelete
  10. 有兩個囝囝真係心滿意足!
    [版主回覆01/25/2013 09:29:45]仲好忙添呀!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...