Tuesday 27 November 2012

哥哥生日飯

哥哥生日前一晚, 我問他生日想吃什麽做晚餐.

他說: "Surprise me." (給我驚喜)

嗄, 從哪學來的surprise?!

好吧, 再問: "那不如你選要吃牛, 猪或雞?"

他答: "Ok, chicken." 

於是我打算煮雞扒和他愛的薯條.

但Daddy聽到我說第二天早上要早點起床去街市買來煮時, 他就說不要麻煩, 出外吃算了.

最後去了上次我和Daddy去過覺得囝囝會喜歡的Sun with Moon 日本餐廳.

哥哥要了三文魚雙拼飯, 有生和熟的三文魚.



囝囝們也想吃炸天婦羅蝦, 叫了兩客, 因為每客才兩隻, 好矜貴哩. 兩兄弟全包了, 我們都沒機會試, 應該是很不錯吧.


其他人就吃釡飯, 看到就開心.







Daddy 的雜綿釡飯, 有三文魚, 雞扒和帶子.


姐姐叫的雞肉釡飯

我的三文魚釡飯



那細佬呢? 其實每客釡飯都蠻大的, 所以我, 姐姐和細佬三個人食兩客都已經很飽了.

細佬最喜歡吃那飯, 反而對上面的肉沒興趣.  他吃完自己去添.



我們的釡飯都有加一壼湯, 食完飯後將湯倒入窩裏面把剩下的飯粒和精華都溶入湯裏, 很好很好喝呀! 



湯裏面還有很多本菇和雞肉.



吃飽後, 我們再去Forum的玩具反斗城買生日禮物.  說好只可以選S$40以下的玩具, 不是我捨不得花錢或是負擔不起, 但我覺得不能太緃容小孩子, 特別在物質上.

結果, Daddy讓他買了一盒比說好的價錢高很多的Lego, 氣死我啦!  我和姐姐在旁邊只好猛搖頭, 實在太寵他了.


7 comments:

  1. Luca媽@Azerbaijan27 November 2012 at 18:19

    無法啦, 一年一次
    [版主回覆11/29/2012 14:34:51]我覺得一年一次都唔可以囉, 要有原則架嘛, 咪以為佢哋以為扭兩嘢就可以要風得風, 要雨得雨, 咁仲得了!

    ReplyDelete
  2. haha....爸爸真寵哥哥呢!!! 不過一年一次沒所謂呢!!
    [版主回覆11/29/2012 14:33:53]直頭緃壞啦, 激死!

    ReplyDelete
  3. 為食加菲netnet27 November 2012 at 21:24

    D器皿好靚呀..食物又吸引..
    [版主回覆11/29/2012 14:33:19]佢啲器皿都好靚架, 食都開心啲.

    ReplyDelete
  4. 唔怕啦, lego 是益智玩具。
    [版主回覆11/29/2012 14:32:36]係原則問題囉, 一來唔好可令佢覺得扭吓就可以得到想要既嘢, 二來明明講好40蚊以下就唔應該反口囉.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria28 November 2012 at 05:39

    Surprise me>> 我會話乜都唔整。
    [版主回覆11/29/2012 14:31:17]佢會話出街食囉...依家啲小朋友好牙尖嘴利架.

    ReplyDelete
  6. 我都是絕不可以over, 那才懂珍惜!
    [版主回覆11/29/2012 14:30:28]同意, 而且講好就唔應該反口.

    ReplyDelete
  7. Daddy 總是做忠既!不過,生日咁開心,就寵一次啦!
    我仲未試那個釡飯呀,睇見又流口水!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...