Tuesday 31 July 2012

紅燒元蹄

下星期五我要去馬來西亞探訪和短宣,最近都要忙着預備, 再加上要看奧運, 所以少了時間打理這裹。

這碟好像新年菜, 紅燒元碲,是幾個星期前的作品。

原本我上網找了一個紅燒元碲的食譜,要先炒冰糖(就是要溶了後再慢慢炒至焦糖,讓元碲色水更靚)。乖乖的照着做,但已經減了冰糖份量,加水,老抽,生抽,再下元碲,試味, 噢,那汁根本和平時煮豉油雞的一樣,而且太甜了。

於是把元碲拿出來,重新再煮,這次用了魚露,糖和老抽,煮好味道鹹甜適中。 皮是QQ的,肉是爽口的,超好吃哩。








看那Q彈的皮和下面一點點的肥肉,流口水了嗎?




夾柳葉包來來吃更好吃,囝囝們吃不停。




可是Daddy就慘了,青菜配白飯,和一點點我幫他去皮的豬肉。


好了,女子雙人跳水差不多要開始,要看電視了。



9 comments:

  1. 睇第一張相覺得好大隻, 第二張相又覺得剛好。 食哂未呀?
    [版主回覆08/01/2012 13:38:18]呢隻其實係蹄膀, 唔算元蹄, 係豬前腿, 所以細細隻的. 咁好味既, 梗係好快食晒啦.

    ReplyDelete
  2. 噢!地利 Oh!tria1 August 2012 at 04:40

    QQ皮我好怕呀. 但係又想試呢個中式鹹豬手.
    [版主回覆08/01/2012 13:37:13]我就好怕皮太淋, 食落覺得好肥咁, 彈彈下感覺冇咁油.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科1 August 2012 at 12:53

    呢個好有骨膠原~~我鍾意~~
    [版主回覆08/01/2012 13:36:27]我都係鐘意佢多骨膠原.

    ReplyDelete

  4. nice dish... have a blessed and fruitful trip !
    [版主回覆08/02/2012 13:36:02]Thanks, Mommy!

    ReplyDelete
  5. 看到都想吃呀!
    [版主回覆08/02/2012 13:35:52]好好味呀!

    ReplyDelete
  6. Pandora 香傭講法文2 August 2012 at 01:22

    引c人咩!!^^
    [版主回覆08/02/2012 13:35:38]你都買嚟煮, 你嗰邊有冇豬腳賣呢?

    ReplyDelete
  7. Pandos - 喺Krakow2 August 2012 at 01:56

    女子雙人跳水... 我miss咗呀!
    [版主回覆08/02/2012 13:33:29]Youtube 可能有得睇.

    ReplyDelete
  8. 好想吃呢!
    [版主回覆08/06/2012 10:47:03]買隻嚟煮啦, 豐富骨膠原呀.

    ReplyDelete
  9. 流口水呢!
    [版主回覆08/06/2012 11:15:57]你都整番隻嚟食啦.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...