Wednesday 18 July 2012

隔夜蒸魚點算好?

平時蒸魚食剩你們會怎樣處理?

最怕就是蒸魚吃不完, 因為第二餐翻熱會變"嚡", 不好吃, 也可能會腥, 但丟棄又太浪費.

我來介紹一個簡單又好味的方法(可能很多人都會喇) - 用來煎薯餅.



這薯餅外脆內軟, 大人細路都會喜歡的.

這其實是外國人的做法, 他們會把食剩的薯蓉和肉類做成薯餅 (potato croquette), 不會浪費.

做法很簡單也很隨意, 我是把薯蓉和魚肉混合, 搓成圓餅來煎.  喜歡香脆一點, 也可以先蘸蛋再滾上麵包糠來炸.  用料可自行變化, 可以加點蔬菜蘿蔔也行.

材料:
薯仔
熟魚 (食剩的魚肉或罐頭魚)
蔥, 芫茜  切碎 (我沒加, 加了會更香)

做法:
1. 薯仔去皮, 烚熟, 壓成蓉, 加入適量牛油和牛奶做成薯蓉.  牛油和牛奶份量要比平時做薯蓉時少一些, 做好的薯餅就不會太軟難處理.
2. 熟魚用叉弄碎, 小心剔去魚骨.
3. 將魚肉, 薯蓉, 蔥和芫茜碎混合, 加入鹽和胡椒粉調味 (全部材料已熟, 直接吃一點來試味即可, 方便哩).
4. 混合後的薯蓉搓成圓餅, 放鑊內慢慢煎至兩面金黃色即成.

11 comments:

  1. 看到都想吃呀!
    [版主回覆07/18/2012 15:04:37]香口嘢特別多人鐘意.

    ReplyDelete
  2. 好方法, 等我都教下我的家務總裁整, Thanks!
    [版主回覆07/18/2012 15:06:12]做法簡單, 你的家務總裁一定整到.

    ReplyDelete
  3. 黃師奶廚藝小百科18 July 2012 at 16:41

    吖~~呢個方法幾好喎
    [版主回覆07/19/2012 13:41:47]可以善用廚餘呀.

    ReplyDelete
  4. 蒸魚一定唔會食剩的...
    [版主回覆07/19/2012 13:41:11]平時我哋都好少會食剩蒸魚, 但有時煮太多餸, 尤其過即時, 就好可能會有剩, 因為囝囝哋會專攻雞和其他肉, 魚係last choice.

    ReplyDelete
  5. 好叻喎
    [版主回覆07/19/2012 13:40:08]只係唔好浪費食物啫.

    ReplyDelete
  6. 好少食剩魚, 事關第二日已經唔好食。
    [版主回覆07/19/2012 13:39:27]我哋都盡量食晒啲魚, 但有時真係煮太多餸食剩魚, 就要諗辦法去消滅囉.

    ReplyDelete
  7. great idea... thanks for sharing! I'll have to try this :-)
    [版主回覆07/19/2012 13:38:37]You're welcome!

    ReplyDelete
  8. 無機會有膈夜魚
    [版主回覆07/24/2012 17:38:35]我都好少, 只係有時煮得太多其他餸, 魚就被冷落.

    ReplyDelete
  9. 好煮意!
    [版主回覆07/24/2012 17:37:59]唔好浪費嘛.

    ReplyDelete

  10. [版主回覆07/24/2012 17:37:45]你成日都咁多人幫你食, 梗係唔會有剩啦.
    [噢!地利 Oh!tria回覆07/21/2012 02:43:52]大食.

    ReplyDelete
  11. 噢!地利 Oh!tria21 July 2012 at 02:43

    唔知croquette原本係隔夜o既整添.
    [版主回覆07/24/2012 17:37:15]隔唔隔夜都整得.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...