Tuesday 10 July 2012

旋風回鄉(3) - 端午節

23.06.2012

這次回去剛好是端午節, 可以和家人一起做節.

自從爸爸回天家以後, 過時過節就由我和妹妹(如果我在香港)來準備了. 

朝早和妹妹去街市買餸, 人人都在趕買餸做節, 人山人海的.

好久沒看過活生生的雞了 (新加坡是實行中央屠房的, 只能買到冰鮮), 忍不住影張相.  我們買了一隻龍岡雞.



用來煮了白切雞, 新鮮雞味道就是不一樣, 濃濃的鮮雞味, 比冰鮮雞好吃多了.




白酒煮蜆, 很大隻的蜆, 鮮甜.



回香港最享受就是能吃到游水魚和新鮮雞, 這條是游水石蚌(沒記錯的話), 肉質嫩滑鮮味.



兩隻大蟹用來煮薑蔥炒蟹, 只需用油爆香薑片蔥段, 加入蟹件翻炒, 贊油, 加入少許蠔油, 胡椒粉和水, 加蓋焗至蟹熟即成.  蟹本身有鹹味, 所以用一點點蠔油調味就夠了.

這兩隻蟹買到時仍極生猛, 買回來放在盆裏後, 其中一隻掙扎至甩手甩腳.  比較大隻的那一隻還非常惡, 我們行近少少, 它就好像要僕過來似的, 讓我們都不敢把它拿起來.  最後想起以前爸爸教過的方法, 拿一隻筷子, 從它的嘴插入, 幾分鐘後它就不會動了, 我就可以處埋它了.



蕃茄薯仔洋蔥椰菜牛肉湯



過節時最開心就是能一家人熱熱鬧鬧的圍在一起食一頓豐富晚餐.

表姐仔和細佬喜歡黏在一起.



哥哥和表弟就一齊上網打機.



4 comments:

  1. 黃師奶廚藝小百科11 July 2012 at 10:32

    香港除咗過時過節~都唔多活雞架~唔會入好多貨呢~!
    [版主回覆07/11/2012 19:32:34]係咩? 點都好過我呢邊想揾隻仲食郁既都冇呢. 鮮雞真係好食百倍架. 噚日屋企整白切雞, 啲味同响香港食嗰隻差得遠.

    ReplyDelete
  2. 香港既新鮮雞同游水魚真係好味多呢~~~~
    [版主回覆07/12/2012 19:37:07]可惜要返香港先有得食。汶萊有冇新鮮雞賣呢?

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria11 July 2012 at 22:34

    一隻筷子從嘴插入, 幾分鐘後就不會動了>> dead??
    [版主回覆07/12/2012 19:36:27]係, 一命鳴乎,等佢咁惡呀嗱!

    ReplyDelete
  4. 嘩!我好耐都無食過新鮮雞喇! 在港過節真開心!
    [版主回覆07/17/2012 11:12:25]响香港過節特別熱鬧啲. 我老公一家對呢啲冇咩感覺, 佢哋一家又唔係咁close, 又唔鐘意食嘢, 一齊做節都覺無癮.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...