Monday 2 July 2012

涼拌茭白筍

昨晚半夜細佬突然燒到39度,害我整晚沒睡好。醫生說是喉嚨發炎,食了藥,燒退了點。

雖然病了,但細佬仍然極度精靈活躍,完全不像是病了,好像我更像病人哩。

你們有沒有吃過茭白筍?

在超市常看見,但不知道是什麽也不會煮,所以不敢買。

雖然叫筍,但樣子不像我們平常吃的竹筍。



最近在Carol老師的blog看到她用來做涼拌,於是就買來試試。

Carol老師的食譜裏,有兩種煮法,茭白筍切片後水煮一分鐘或入爐焗十五分鐘。我當然是用水煮啦,又快又慳電嘛。

最後淋上用芝麻醬調成的醬汁,撒上白芝麻就完成。



不知道本來就是這樣,或者我買到的不好,這茭白筍沒有什麽味道,只是稍微爽口而已,要靠那醬汁才有味。

上網查了資料,原來這茭白筍能有助控制血壓,水份很多,九成重量是水,纖維含量也很豐富,熱量低,很適合減肥人士。更多關於茭白筍的資料,可參考這網址:  筊白筍》茭白筍 有助控制血壓 - 膳食養生 - 美容養生 - udn健康醫藥 http://mag.udn.com/mag/life/storypage.jsp?f_ART_ID=134973#ixzz1zSu0dttt 



10 comments:

  1. 無食過呀
    [版主回覆07/05/2012 10:49:02]我都係第一次食.

    ReplyDelete
  2. wishes your boy get better very soon.
    [版主回覆07/05/2012 10:48:29]好番晒喇, 多謝關心.

    ReplyDelete
  3. Pandora 香傭講法文3 July 2012 at 04:36

    有益通常冇味
    [版主回覆07/05/2012 10:48:16]咁又係.

    ReplyDelete
  4. 黃師奶廚藝小百科3 July 2012 at 11:41

    今日細佬好d未呀?
    [版主回覆07/05/2012 10:48:08]好番晒喇, 多謝關心.

    ReplyDelete
  5. 博師奶Mrs.blog3 July 2012 at 16:26

    我就好少食筍,怕敏感呢!
    祝細佬仔早日康復,健健康康!
    [版主回覆07/05/2012 10:47:51]多謝, 細佬已經好番喇. 其實呢樣嘢同平時啲竹筍係完全兩回事, 但唔知點解叫筍.

    ReplyDelete
  6. i heard this is quite 'wet' for the body.
    [版主回覆07/05/2012 10:46:38]我都係第一之買, 唔清楚.

    ReplyDelete
  7. 照顧細佬的你更累呢...要補眠呀!!!
    [版主回覆07/05/2012 10:46:19]做阿媽既好難有機會補眠呀.

    ReplyDelete
  8. 不是每一次努力都會有收獲,但是,每一次收獲都必須努力,這是一個不公平的不可逆轉的命題 。
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆07/05/2012 10:45:55]好吖, 得閒會去探你.

    ReplyDelete
  9. 小朋友發炎就會發燒的了, 所以一發燒就要馬上發醫生,
    細佬好返未?
    [版主回覆07/05/2012 10:44:09]係呀, 即刻帶佢去睇醫生啦. 已經好番晒, 多謝.

    ReplyDelete
  10. 噢!地利 Oh!tria8 July 2012 at 22:39

    未見過喎.
    [版主回覆07/12/2012 19:38:17]我响香港時都未見過,你响歐洲仲更加冇可能有啦。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...