Tuesday 17 July 2012

各地禮金大不同

據我了解, 香港和新加坡婚禮的禮金計算方式是不一樣的.

我在香港所參加過的婚禮寥寥可數, 每次都是問我妹妹的, 所以其實我不是很清楚.  不過, 好像是有個公價, 到那一間酒店都是同一個公價, 是嗎?

新加坡的卻是根據酒席的價錢來決定禮金多少的, 就是說好像我們自己去外食飯再分開給自己那份錢一樣, 還要記得加酒水和加一.  當然這個只是基本數目, 如果是很親的或是很friend的就另外再加碼吧. 這種計法對新人來說絶對是好事, 擺酒就算沒賺也至少能回本.  我記得當年我是有賺的.

那怎麽知道不同酒店或酒樓的價錢呢? 

現今網絡那麽發達, 有什麽是找不到的呢?  很多有心人會把酒席或索性直接把禮金價列表出來, 多方便!

當年我結婚時, 封S$80利是已經算大方, 現在 .

這是禮金(這裏叫ang bao, 即紅包)表的第一頁.





這星期六我要去聖陶沙的Amara Sanctuary Hotel (上面的第二行)參加同事婚禮, 荷包要破個大洞了!

把其餘四頁也給你們看吧, 或許在新的朋友可以參考.








9 comments:

  1. 唉!上次我個女兒回星補擺結婚酒, 竟然有嘉賓(我估是星球人)打電話問我們擺酒既酒家,看我們是幾錢一圍酒而做幾錢人情!好在同酒家熟,話番俾我地知!咁都得!
    [Mommy Dearest回覆07/20/2012 14:50:46]
    [版主回覆07/17/2012 11:08:05]呢邊係咁架, 我試過唔知俾幾多, 問朋友, 佢都係叫我打電話去酒店問架, 不過啲人通常問個大概酒席價, 但就唔會好似你啲嘉賓問到咁specific你哋擺幾錢圍啦.

    ReplyDelete
  2. 其實都唔知比幾多, 我唔覺得有公價, 通常會睇熟唔熟, 攞的地方等....
    [版主回覆07/18/2012 15:01:52]應該係咁既, 我都係咁, 不過有個list 做reference仲方便啲啦.

    ReplyDelete
  3. what if you pay less than the meal price? Will that be a big problem? Just curious. In my opinion, guests should pay what they feel comfortable to pay, regardless of meal price. When i married, i asked every guest not to bring gift or money, my husband and i just wanted they come and share a good time.
    [版主回覆07/18/2012 15:00:56]其實冇話一定要俾幾多既, 只係一個understanding囉. 俾得少都冇問題, 因為對新人會酒席過後先拆利是. 只係俾得少會唔好意思, 人哋會覺得你唔俾面囉.

    ReplyDelete
  4. 英國公價 £100, 西人最好, 買 wedding list gift.
    [版主回覆07/18/2012 14:56:38]wedding list 都幾好, 可以讓客人量力而為, 俾唔起咁多都可以揾人share.

    ReplyDelete
  5. 噢!地利 Oh!tria18 July 2012 at 05:55

    HK 同Spore 各有各好.
    [版主回覆07/18/2012 14:55:17]各處鄉村各處例.

    ReplyDelete
  6. 我都唔知呢度公價比幾多錢?
    [版主回覆07/18/2012 14:54:41]咁可能冇公價.

    ReplyDelete
  7. 我會睇擺酒地方同相熟程度而定ga!!! 噢~~~咁睇我sg wedding個間都算貴呢...
    [版主回覆07/19/2012 13:51:17]呢邊啲酒店普遍都唔平.

    ReplyDelete
  8. 為食二人組組圓20 July 2012 at 12:43

    而家晌香港擺酒完全唔駛諗有得賺, 連打個和都唔駛旨意, 條數真係好甘~
    [版主回覆07/24/2012 17:40:44]所以呢邊既禮金規矩對新人嚟講係好既.

    ReplyDelete
  9. yeah, have this list too, but normally will give more because of "friendship"
    [版主回覆07/24/2012 17:38:59]Me too.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...